  • Data: 2011-01-05 22:13:25
    Temat: Re: Odp: jaki tv - plazma czy led?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Jan 2011 22:19:30 +0100, f wrote:
    >Jeszce duzo czasu minie zanim OLED trafi do telewizorow wielkogabarytowych
    >LEDów podświetlających LCD jest mało, tysiące w najlepszych TV
    >Porównaj do pikseli TV HD 1920*1080*3 =~6 milionow

    Dlatego wlasnie OLED a nie LED, ze nikt nie zamierza tych diod liczyc.
    Zrobi sie taki wielki uklad scalony, podobnie zreszta jak LCD TFT ..
    tez nikt nie wypomina ile to mln tranzystorow trzeba zlutowac.

    A nawiasem mowiac to telewizory wielkogabarytowe z LED sa juz od paru
    lat, ale sam jestem ciekaw ile to kosztuje. Musi mocno potanialo,
    skoro oplaca sie wystawic na ulicy i reklamy puszczac.

    J.