    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Odp: Sekrety elektroniki 1200 elementów
    Date: Tue, 04 Jan 2011 17:37:22 +0100

    On 2011-01-04 10:34, Sylwester Łazar wrote:
    > Mój syn z córką, od Świąt, siedzą dzień w dzień nad tym zestawem.

    Widzę że warto :) Mam sentyment do "Mez elektronik"

    http://www.elektrotechnickestavebnice.xf.cz/mez_elek
    tronik.htm

    , szczególnie tego w walizce ktory był kiedyś dostepny w Składnicy
    Harcerskiej. Instrukcja tłumaczona przez czecha na maszynie z błedami,
    ale zabawa przednia (jak się już naprawiło uszkodzenia fabryczne ;)

    Czy te zestawy 1200 klocków są rozsądne? Miałem nieszczęście bawić się
    chwilkę takim niemieckim (fakt, pare lat temu). 500 układów
    elektonicznych. Zapomnieli dopisac, że to jest 500 ukladów na poziomie
    przełacznik i żaróweczka ... samo bylem zaskoczny że z 3 elemenetów
    można zrobić 13 układow. Bo żaróweczka może być na dole schematu, ale i
    przeciez na górze ...

    Lepsze to wobec tego?