  • 1. Data: 2010-07-31 20:23:08
    Temat: Re: Reklamacja w play - jak to się odbywa wogóle?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Rafał VFR wrote:
    > Mam w play 2 telefony.[...]

    Niestety, zasada jest prosta: reklamacje TYLKO na piśmie i ze stemplem
    lub innym dowodem wpłynięcia na kopii. Bez tego możesz sobie ile chcąc.
    Ze wszystkimi operatorami to samo. I w play lepiej na raz mieć jedną
    sprawę na raz otwartą i jedno zlecenie, bo nie dość, że popieprzą, to
    jeszcze będą mieli problem o co właściwie chcesz, żeby ci zrobić i na
    którym koncie...
    A faktury - NIESTETY musisz zapłacić, inaczej mają pełne prawo
    wyłączenia. Ale na pewno masz prawo żądać zadośćuczynienia i warto na
    każdej reklamacji takowego żądać.

    Jakub

  • 2. Data: 2010-08-12 19:46:24
    Temat: Odp: Reklamacja w play - jak to się odbywa wogóle?
    Od: "Pi0tReK" <p...@g...com>

    Mam Play24, z winy Play24 zablokowano mi dostęp do Internetu na kilka dni, bo
    ktoś źle wprowadził polecenie zapłaty i nie docierało do nich.
    Złożyłem reklamację.
    Uznali.
    Jako zadośuczynienie zapoponowali 1h rozmów za darmo.
    W kolejnym liście się z tego wycofali, bo zauważyli, że mam usługe dostępu do
    Internetu i na tym numerze nie da się realizować połączeń.
    No ale jakaś próba była...
    Ogólnie obsługa reklamacji w Play to zupełna porażka....

  • 3. Data: 2010-08-12 20:15:31
    Temat: Re: Odp: Reklamacja w play - jak to się odbywa wogóle?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 21:46:24 +0200, Pi0tReK napisał(a):

    > Ogólnie obsługa reklamacji w Play to zupełna porażka....

    to identycznie jak twój styl pisania na grupę.
    Cytat tniemy i odpowiadamy POD nim.

    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 4. Data: 2010-08-14 18:27:20
    Temat: Odp: Odp: Reklamacja w play - jak to się odbywa wogóle?
    Od: "Pi0tReK" <p...@g...com>

    > to identycznie jak twój styl pisania na grupę.
    > Cytat tniemy i odpowiadamy POD nim.

    I zaczynamy zdanie z wielkiej litery "miszczu" netetykiety.

    --
    pozdrawiam,
    Pi0tReK

  • 5. Data: 2010-08-16 11:51:02
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pi0tReK" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    >
    > I zaczynamy zdanie z wielkiej litery "miszczu" netetykiety.

    Duża literą...