  • Data: 2010-11-25 08:27:05
    Temat: Re: Odp: Pamiec DDR3 1600 dziala tylko na 1066
    Od: ternyk <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 24, 11:01 pm, "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote:
    > ?Użytkownik "ternyk" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000vbb.googlegroups.com...

    > napiecie musisz dac na 1.9 zeby uzyc max warosci
    >
    > KHX1600C9D3/2G  DDR3-1600, Non-ECC, Unbuffered DIMM     2GB     9-9-9-27
     1.7-1.9V

    Tzn: zwiekszyc samo napiecie i ustawic czestotliwosc pamieci na AUTO
    czy _rownoczesnie_ zmienic czestotliwosc pamieci (ratio) oraz
    napiecie? Gdy sprawdzalem recznie jakie mozna ustawic napiecie to juz
    przy 1.67 liczby zmienialy kolor na czerwony co wg helpu BIOSu jest
    niebezpieczne, to czy nie przejmowac sie tym?

    --
    pozdrowienia,
    ternyk