  • Data: 2011-02-27 15:25:22
    Temat: Re: Odp: Odp: ładowanie akumulatora
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    xxxx <a...@w...pl> napisał(a):

    > Był 26 luty 2011 roku (sobota) gdy o godz. 16:03, wszystkim znany *J.F.*

    > A skąd ty wziąłeś te dane o 100 A w pierwszych sekunadch. Nie ośmieszaj się
    > jesli nie znasz zagadnień związanych z akumulatorem i jego ładowaniem.
    > Aby Dawno się tam nie uśmiałem. Pewnie nie masz pojęcia co to opór
    > wewnętzrny akumulatora i jakiego on jest rzędu oraz jak wpływa na prąd
    > ładowania.
    100A to dane szacunkowe. Pokazujące rząd wielkości. Że to nie jest 5A ani
    500A. W przeciętnym wspólczesnym samochodzie na mniej więcej tyle pozwoli
    alternator. Tak że się nie czepiaj bo nie napisał że to jest 87,26A. Jeśli
    jeździsz małym fiatem z alternatorem to będzie z 5 rzy mniej niż te 100A. W
    nim jest alternator 350W. Ale za to w jakiejś super furze z w której jakieś
    cudowne fotele są założone i duży wzmacniacz do radia, elektryczna nagrzewnica
    typu farelka żeby od razu było ciepło. To musi być alternator o mocy
    pozwalającej na użycie tego na wolnych obrotach i nie ma prawa zabraknąć
    prądu. Wtedy latem po odpaleniu jak te wynalazki nie są użyte to prąd
    ladowania może pzrekroczyć pierwszych sekundach 300-400A.