  • Data: 2013-08-14 18:17:23
    Temat: Re: Odp: Odp: Zasilacz wysokonapięciowy
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Aug 2013 22:17:41 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Hello A.L.,
    >
    >Tuesday, August 13, 2013, 9:31:49 PM, you wrote:
    >
    >[...]
    >
    >Niby ja? Człowieku, elektroniką zajmuję się od ponad 40 lat.

    >Zaczynałem na lampach. Do tranzystorów podchodziłem jak do jeża.

    >A powinien.

    No to zamiast bycia strazakiem powinien sie zajac naianczeniem
    niemowlat

    >Szmaragd 901 wystarczy?

    Wystarczy. Robiles w gumowych rekawiczkach

    >Chyba ty.

    Pierwszego lampowego refleksowego reakcyjniaka z zasilaczem siecowym
    zbudowalem jak mialem 13 lat. Nic mnei od tamtego czasu nie zabilo

    A.L.