  • Data: 2013-08-14 18:15:21
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Zasilacz wysokonapięciowy
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Aug 2013 11:04:11 +0200, Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    wrote:

    >Tutaj chodziło o transforamtor separujący.
    >Miałem do czynienia tylko z lampami kineskopowymi.
    >Czasem jak je rozładowuję, wołam dzieciaki i uczę,
    >jak pokonywać strach.
    >Myślę, że nie boi się tylko głupi.
    >Mądry dodatkowo umie pokonać ten strach.
    >A strach pokonuję się lepiej w grupie niż w samotności.

    Jezeli wyzwiaz boi sie upasc, nigdy nei zdobedzie medalu. Jezeli
    strazak boi sie ognia, nigdy nei bedzei starzakiem. Jezeli elektryk
    boi sie piedu, nigdy nie bedzie elektrykiem.

    Jezeli lyzwiaz ani raz nei upadl, nie jest wyzwiazem. Jezeli strazak
    chociaz raz sie nie oparzyl, nie jest strazakiem. Jezeli elektryka
    chociaz raz nei "kopnelo", nie jest elektrykiem.

    Co nei znaczy ze nie nalezy pradu szanowac jako przeciwnika i
    traktowac go nalezycie

    Ostatnia rzecza ktora by mi przyszla do glowy to bac sie zasilacza. Z
    zasilaczem tzreba postepowac rozwaznie i wedle zasad BHP. A nie BAC
    sie

    A.L.