  • Data: 2010-03-22 20:33:44
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Uk?ad w kamerze zimo-dzia?a ciep?o-nie dzia?a
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/03/2010 15:11, RobertP. wrote:
    > On Mon, 22 Mar 2010 09:07:03 +0100, Artur M. Piwko
    > Tja, taki DIP-900 to byłby fajny. I naprawdę, przy szybkich sygnałach
    > widać różnicę w signal integrity, jeśli porówna się dwa układy FPGA z
    > tej samej rodziny w różnych obudowach (stwierdzone na własnej skórze). A
    > nawet różne układy BGA nieźle mogą się różnić:
    > http://www.xilinx.com/products/virtex4/pdfs/BGA_Cros
    stalk.pdf
    > Wiem, pewnie trochę marketingu w tym jest, ale pan Howard Johnson trochę
    > autorytetu jednak ma.

    U Altery to szybsze wersje istnieja tylko w BGA - niestety systemy sie
    kompiluja i trzeba sie przestawiac. Musze tylko opanowac lutowanie tego
    cholerstwa samemu(a to nastepny projekcik R&D na ktory nie ma czasu).
    Outsourcing lutowania prototypow nie wchodzi u mnie w gre - nikt nie
    zrobi w 24h.

    --
    Jerry1111