  • Data: 2013-03-17 20:56:07
    Temat: Re: Odp: III Wrocławskie Targi Motocyklowe - parę wrażeń
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16 - 03 - 2013 (sobota) o godzinie 23:21, Johnny napisał(a):

    > No to teraz nie pozostaje nic innego jak ładnie udać sie do księgarni i
    > zakupić jej książki. Pierwszą była "Kobieta na motocyklu", druga "Samotnie
    > przez Bałkany".

    Książki kupiłem już dawno. Co więcej, nawet je przeczytałem :-)

    Dla tych, co jeszcze nie czytali: Obie książki są dość osobiste i "kobiece"
    (cokolwiek to znaczy). Miłośnicy ekstremalnych wypraw raczej nie znajdą tam
    wiele dla siebie, pozostałym mogę je spokojnie polecić - zawierają dużą
    dawkę "dobrej energii" i pozytywnego myślenia. "Bałkany" są chyba trochę
    lepsze - książka jest jakby dojrzalsza i sprawniejsza warsztatowo niż
    "Kobieta" - ale to tylko moja, bardzo subiektywna, opinia.

    Z tego, co mówiła Ania, niedługo powinna się ukazać jej trzecia książka.

    --
    Yorick
    LS 650