  • 1. Data: 2009-04-17 08:32:23
    Temat: Odnowiona M72 z koszem - warto?
    Od: anduril <a...@w...pl>

    Czolem! Poniewaz w temacie klasycznych motocykli jestem zielony,
    prosze kogos obeznanego w "ruskach" o podpowiedz. Czy sprzet
    uwieczniony na zdjeciach pod ponizszym linkiem wart jest 5000zl? O ile
    oczywiscie z tych zdjec da sie cokolwiek wywnioskowac.
    Oprocz tego, jesli warto pojechac i obejrzec go na miejscu, na co
    zwracac uwage?

    http://img27.imageshack.us/gal.php?g=zdjecie034wfk.j
    pg

    Z gory dzieki.
    Michał

  • 2. Data: 2009-04-17 08:51:49
    Temat: Re: Odnowiona M72 z koszem - warto?
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    anduril pisze:
    > Czolem! Poniewaz w temacie klasycznych motocykli jestem zielony,
    > prosze kogos obeznanego w "ruskach" o podpowiedz. Czy sprzet
    > uwieczniony na zdjeciach pod ponizszym linkiem wart jest 5000zl?

    Jesli mechanicznie i papierologicznie jest ok to jest tyle warta. A
    nawet wiecej.

    > O ile oczywiscie z tych zdjec da sie cokolwiek wywnioskowac.

    W takich motocyklach liczy sie glownie mechanika i czy sa kompletne.

    > Oprocz tego, jesli warto pojechac i obejrzec go na miejscu, na co
    > zwracac uwage?

    Na wszystko. No i powinienes pojechac z kims kto w Ruskach jest dobrze
    zorientowany. To nie japonia i nie ma typowych wad. Dla normalnego
    uzyszkodnika japonskich motocykli one maja same wady :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-04-17 09:02:51
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Czesc,
    Pierwsza rzecz to nie M72 tylko K750 a to tanszy rarytas bo troche
    pozniejszy tzn. mlodszy i popularniejszy.
    W dodatku ma skrzynie od dniepra - albo ewentualnie MW750 :)
    I te malowanie jakies takie "wiejskie" tzn wszystko jak leci :) np. kapsel
    od osi wachacza z tylu.

    Nie wiem jakie sa teraz ceny ale nie podniecalbym sie :)

    --
    pozdro,
    doomin13

    .googlegroups.com...

  • 4. Data: 2009-04-17 09:22:07
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "anduril" <> napisał w wiadomości
> [...]
    >oczywiscie z tych zdjec da sie cokolwiek wywnioskowac.
    >Oprocz tego, jesli warto pojechac i obejrzec go na miejscu, na co

    Po pierwsze jest to K-750,od M72 różni się min. ramą,kołami żebrowanymi
    głowicami i wartością:-)
    Na szybko to od M72 widzę tylko kierownicę.
    Widać ktoś się napracował,włożone jest pewnie więcej niż 5tys,ale znając
    życie bez papieru?
    Sztuka wygląda na poskładaną "wczoraj",więc różne kwiatki poremontowe
    dopiero wyskoczą.
    Druga sprawa,jak u Ciebie jest z mechaniką?Grzebanie jest na porządku
    dziennym,to trzeba po prostu lubić.

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 5. Data: 2009-04-17 09:29:47
    Od: anduril <a...@w...pl>

    Dzięki, Panowie. Skłoniliście mnie do pójścia po rozum do głowy.
    Wiosna idzie, a brak sprzętu doskwiera coraz mocniej i człowiek
    zaczyna się podpalać.

    Skupię się na szukaniu jakiegoś cruisera z Kraju Kwitnącej Wiśni ;)

  • 6. Data: 2009-04-17 09:34:11
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na szybko to od M72 widzę tylko kierownicę.

    Niekoniecznie :) pierwsze "kaski" tez mialy takie kierownice, klamki.
    Pozatym w pewnym momencie ruskie tak mieszali ze mozna naprawde przerozne
    hybrydy zobaczyc i to z fabryki takie wyszly :) nie mowiac o tym co mieszali
    jeszcze wlasciciele :)

    pozdro,
    doomin13

  • 7. Data: 2009-04-17 09:35:42
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    A to ty to chciales ot tak do jazdy? No to rzeczywiscie lepiej poszukaj
    japonca :)
    Myslalem ze jestes fanem :)

    --
    pozdro,
    doomin13

    Użytkownik "anduril" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

  • 8. Data: 2009-04-17 09:38:48
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "doomin13" napisał w wiadomości

> [...]
    > Pozatym w pewnym momencie ruskie tak mieszali ze mozna naprawde przerozne
    > hybrydy zobaczyc i to z fabryki takie wyszly :) nie mowiac o tym co

    nie wiedziałem,sam się rozglądam za taką kierownicą:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec