  • Data: 2009-09-28 15:20:50
    Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
    Od: kocyk <k...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gildor wrote:

    > istotnie. wyjątek może potwierdzać regułę. ale przy takiej masie
    > motocykla, nie warto oszczedzac dodatkowo na masie bo i po co?

    Przeciwnie. To najlzejszy turystyk. Pamietaj, ze ona bez kufrow wazy cos
    225, to niewiele wiecej niz busa czy 14.

    > no nie slyszałem też o pekaniu ram w R1. moze jamacha ma lepsze aluminium.

    Moze. A moze nie ida az tak daleko w odelzaniu. To zwykle suzuki i
    kawasaki sie sciga na konie/kg, vmax itp bzdury. Honda stawia na
    prowadzenie i czasy okrazen, a jamaha cholera wie, na przystepnosc
    chyba, nie bez powodu r1 to dresodrynda.
    K.14