  • Data: 2012-01-17 20:17:48
    Temat: Re: Odklejanie się ścieżek
    Od: RtB <radagast.SPAMOWI.@.NIE.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!
    Dziękuję wszystkim za porady. Pomogły - na płytkach testowych układy
    schodziły gładko, bez odrywania ścieżek. Zapomniałem tylko termopary,
    więc podgrzewacz ustawiłem "na oko" (niestety temperatura na
    wyświetlaczu mało się ma do tego, co osiąga płytka). Do płytek
    "produkcyjnych" już chyba dopracuję technologię - mam nadzieję.

    @Sylwester Łazar: chętnie bym zakupił odpowiednią koncówkę/dyszę do
    lutownicy, ale to nie ode mnie zależy (niestety). Dlatego pozostaje mi
    dopracowanie techniki pracy tym, co mamy...

    Pozdrawiam,

    Piotr