  • 91. Data: 2012-09-30 21:44:43
    Temat: Re: Odezwa energetyczna...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    napisał w wiadomości news:k49jf8$8t1$1@speranza.aioe.org...

    > "Anerys" 50674b09$...@n...home.net.pl
    >
    > Szkoda czasu na rozmowę z Tobą. :)
    > Wiesz, co to współczynnik SAR? Na
    > przykład podany tutaj:
    >

    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gts5830ace/Sam
    sung-GT-S5830-Ace.html

    A czemu akurat ten bhą-fone,a nie np. iPhone, czy Lumia, etc?
    Tak, to w swobodnym określeniu i wolnym przekładzie - ile dana część ciała
    wtrząchnie otaczającej energii radiofal.

    > Intuicja zwodzi a Ty popisujesz się ,,wiedzą intuicyjną''.

    Ja jedyne, to czekuję od ciebie, że stawiawszy tezy, będziesz w stanie
    podlinkować do argumentów ku ich obronie (raczej wyższych lotów, niż Wiki),
    lub wskazać konkretne źródło odpowiednio wysokiej klasy, gdzie można to
    zweryfikować..., że nie będziesz tego zrzucał na korespondenta. Leszku, ja
    nie jestem taki łatwowierny, jak ci się wydaje, stawiasz argument, to go
    uzasadnij. Wprost, to mogę uwierzyć profesorowi Jędrzejczakowi (wybitny
    hematolog), czy ś.p. Relidze, ale między nami... nawet niewiele wiem, więc
    czy jesteś lekarzem, malarzem, muzykiem na skrzypkach, czy perkusistą,
    sportowcem, masz zespół Aspergera, Tourette'a, ADHD, OCD, czy jesteś
    nauczycielem, sprzedawca w kiosku, itd. tego nie wiem, czy choć jedno z tego
    jest prawdą, czy wszystko... nie wiem z jakiej pozycji mówisz i niestety,
    temat muszę wtedy potraktować jako advocacy, o wyższości jednych świąt nad
    drugimi. TUSK JEZD GÓPI! KACZYŃSKI KWA KWA KWA WARIAT! (Ja żadnego z nich
    nie preferuję, ani nie postponuję, to tylko przykłady, jakie opinie można
    znaleźć w sieci, jaki jest mój osąd, tego nie zdradzę) O, takich lotów robią
    się argumenty. Chcesz, żebym zgadywał - ok, mogę i zgadywać, mam czas, mam
    nie zgadywać - za mało mam weny, aby tylu rzeczy nie zgadywać naraz. Ale
    jeśli złapię jakąś dłubaninę, to zgadywanie będę musiał odłożyć na później.
    A ja szybko zapominam - skleroza nie boli :)
    Nie twierdzę, że nie dysponujesz wiedzą. Daleki-m od tego. Ale sposób, w
    jaki to prezentujesz, raczej odstręcza, niż zachęca. Zapala mi się czerwona
    lampka. A nauczony smutnym doświadczeniem muszę w takim przypadku rzecz
    odrzucić, bez wnikania, czy i na ile jest prawdziwa.
    A... czy się popisuję...? Możesz to tak nazwać, jeśli chcesz. 6 lat
    pracowałem przy mikrofalach. Gdyby moje podejście do nich było złe, mój
    kierownik nie pozwoliłby mi na pracę przy urządzeniach (ze względu na oczy
    przeważnie po stronie stacyjnej).
    itd...
    itp...

  • 92. Data: 2012-09-30 22:19:28
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:acrhbhF66hqU1@mid.uni-berlin.de...

    > Są

    Muszę poszukać w mądrych książkach, ale czyż nie jest tak, że bez stosownych
    sygnałów z poszczególnych miejsc organizmu, nie działałby układ
    termoregulacji? Jako, że człowiek jest stałocieplny, to coś MUSI utrzymywać
    to w dość wąskich granicach.

    > Owszem, nagrzewa

    I na to stawiam. To jest energia. Jak wspomniałem ciepło, praca i energia są
    równoważne i mierzy się je tymi samymi jednostkami.
    Woda po prostu wzbudza się w szczególny sposób, stąd częstotliwośc pracy
    kuchenki. To, że talerz jest chłodny po sesji w mikroweli nie znaczy, że nie
    przyjął energii. Metal nie zawiera wody, a już się wzbudza i np. są kuchenki
    z dedykowanym talerzem metalowym, na którym można np. przygrzać sobie pizzę.

    > Jak najbardziej.

    Kochamy prądy wirowe :)) Czymże gotujemy na kuchenkach indukcyjnych, jak nie
    nimi właśnie? :)) Łapka położona na pycie takiej kuchenki pozostaje
    chłodna - częstotliwość nie wzbudza wystarczająco tkanek, ani wody w nich,
    można w sieci znaleźć zdjęcia, gdzie na połowie powierzchni czynnej położono
    płytkę metalową, a druga jest pusta... i pośrodku rozbito jajko. Część jajka
    która rozlała się bezpośrednio na płytę nadal była surowa, a część na płytce
    metalowej ścięła się na twardo. Tak samo mogą rozgrzać się tkanki, jeśli
    długość danej tkanki zrówna się z ćwiartką, czy połówką fali (zależnie, czy
    obwód zamknięty, czy otwarty), bądź z ich wielokrotnościami. A takich
    odcinków jest mnóstwo, krótszy kawałek naczynia krwionośnego, dłuższy
    fragment nerwu, fala stojąca i heeej...

    > Poczytaj conieco o efekcie naskórkowym i głębokości wnikania fali
    > elektromagnetycznej do ciała.

    Poszukałbym nawet stosownych wzorów na to, ale jakoś dzisiaj nie mam do tego
    weny... W skrócie jedynie - w odróżnieniu od kuchenki indukcyjnej, "kocham"
    prądy wirowe (nie mylę się, dzięki nim?), tym razem słowo ujmuję w
    cudzysłów. Ale jak mnie najdzie, to sobie o tychże poczytam jak się różnią w
    zależności od materiału - dia-, para-, czy ferro-magnetyk, jak głęboko w
    funkcji częstotliwości... oraz od przewodności przewodnika. Już nie chcę
    gadać o prądach błądzących, już tak wiele ze szkoły nie pamiętam... ale jak
    kable były w ołowiu, to trzeba było mieć o nich pojęcie... Temat rzeka...
    Ale nie ma tego złego... naskórkowość ratuje tyłek, przypali skórę, ale np.
    nerwy będą względnie bezpieczne... To nie 50 Hz...