  • Data: 2009-03-28 10:37:40
    Temat: Re: Oddawanie krwi 4.04.2009?
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    news:gqksq5$jsv$1@wueska.motocykle.org...

    > "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote

    > Mala dygresja wg mnie nie, wedlug PCK na zachete wystarczy jeden raz
    > :-)

    Hm.. znaczy sie tak.. dyskusja kto jest prawdziwym motocyklista a kto nie
    juz była...

    teraz bedziemy ustalac kto ma prawo nazywac sie krwiodawca a kto nie?

    Sorki, ale mimo ze udało mi sie oddac krew zaledwie trzy razy ( od chwili
    kiedy bardzo zapragnełam raz, potem ciaza, karmienie i takietam, potem mnie
    ze trzy razy wywalili bo to było ponoc zbyt niebezpieczne dla mnie, jakies
    cisnienie, jakies słabe wyniki... licho wie, bo czuje sie całkiem
    nienajgorzej) to jednak w jakims stopniu czuje sie krwiodawca. Moze nie
    Wielkim Krwiodawca z legitymacja i omijaniem kolejek w aptece.. z reszta
    samej legitymacji tez nie chciałam.. moja wewnetrzna swiadomosc jest dla
    mnie wystarczajaca...ale zdaje sie ze wg twoich teorii jestem nikim....
    niefajnie...

    E.