eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa. › Re: Odcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa.
  • Data: 2013-08-20 03:18:41
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 00:29:13 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
> [...]
    Tak jak komuś kto wyprzedza na trzeciego lata bezpieczeństwo innych.

    > skąd w ogóle myśl, że pomiar średni prędkości ma wpływ na bezpieczeństwo?

    Ano stąd ze im więcej punktów tym większa pewność że kolejne punkty spowodują
    cofnięcie uprawnień. Jak ktoś dobrze zarabia to mandaty mu latają i powiewają. Punkty
    też można od czasu do czasu zmniejszyć za kasę. Ale to może nie wystarczyć. I PJ
    idzie się pierdolić. Wy piszący cały czas że mandaty to przede wszystkim kasa dla
    państwa, czyli i dla was, sracie pod siebie z powodu punktów a nie mandatów.
    Dwadzieścia parę punktów jakie są do wykorzystania w przeciągu roku to wcale nie jest
    dużo jak za jedno wykroczenie można dostać dziesięć.