-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!border1.nntp.ams1.giganews
.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
po-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Odcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <60a2c260$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
<s7vuep$f5r$1@news.icm.edu.pl>
<60a3b491$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<2296978786$20210518183024@squadack.com>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Wed, 19 May 2021 09:55:04 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.10.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <2296978786$20210518183024@squadack.com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 210519-0, 19.05.2021), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 36
Message-ID: <60a4c457$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.181.229
X-Trace: 1621410903 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 24048 79.184.181.229:61037
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2694088
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2021-05-18 o 18:30, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello T.,
>
> Tuesday, May 18, 2021, 2:35:28 PM, you wrote:
>
> [...]
>
>> Patrzysz na to wyłącznie z punktu widzenia kierowcy, który po tej drodze
>> jedzie. A to jest wciąż plac budowy. Rok temu na S8 zginął pracownik
>> budowy, bo jakiś zapierdalacz stwierdził, że ograniczenie do 70 km/godz.
>> jest tam niepotrzebne - prosta droga, dwie jezdnie po 2 pasy, co się
>> może wydarzyć...
>
> W jaki sposób pracownik znalazł się na drodze pojazdu?
>
> Idąc Twoim tokiem myślenia powrócimy do Red Flag Act, bo jakiś
> skacowany pracownik pobliskiej budowy może wyleźć pod koła na
> autostradzie. Jeśli droga z założenia przeznaczona jest tylko dla
> pojazdów samochodowych, to pieszy na nią wchodzący musi naprawdę
> uważać - auto jadące 70 km/h też może zabić.
>
Nie był skacowany - montowali ekrany. Ograniczenie było do 60.
Szczegółów nie znam - poszukaj w necie, to było niedaleko Nadarzyna.
Ps. Każdą sprawę można sprowadzić do absurdu. Moim zdaniem dopóki drogi
się nie odda do użytku powinna być po prostu zamknięta. Tu wykonawca
poszedł na rękę kierowcom i nie zamknął gierkówki i stało się jak się
stało. To kierowcy byli tam gośćmi, a nie pracownicy, którzy tę drogę
budowali. Ale nie do wszystkich to dociera.
Proszę też pamiętać, że naprawdę organizacją ruchu zajmują się
inżynierowie, a nie idioci i - poza naprawdę sporadycznymi przypadkami,
kiedy zapomni się zdjąć znaki po jakimś ograniczeniu - zawsze są ku temu
powody. Choćby zmiana przyczepności nawierzchni, hałas czy możliwość
pozostawania kałuż, na których można "popłynąć". Ale u nas każdy ma się
za fachowca, który wie, że ograniczenie jest durne.
T.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=