  • 11. Data: 2013-10-17 20:45:50
    Temat: Re: Odbiornik ultra low power...
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 17-10-2013 13:55, Marek wrote:
    > Chcę przesłać i odebrać pakiet kilkunastu bajtów na dystansie 10m max
    > przy widoczności optycznej. Pakiet będzie wysyłany co 3 min.
    > Urządzenie odbierające (mcu ze statycznym lcd) ma być z założenia ultra
    > low power, zasilane z 1 aku nimh AAA wspomagany baterią fotowoltaiczną.
    > Aku nie może być częściej zmieniane niż co 2 lata.
    > Ze względu na ograniczoną moc zasilania odbiornik nie może pobierać
    > więcej niż kilka mA w momencie odbierania transmisji a poza transmisją
    > sam ma przełączyć się w tryb niskiego poboru energii poniżej 1mA.
    > Rozważam na razie dwa pomysły:
    [...]

    Odbiorniki Texasa od CC1100 mają energooszczędny tryb nasłuchiwania WOR,
    w tym trybie JMPNM, pobierają 70uA.
    Poszukaj hasła: WOR "wake on radio".
    K.

  • 12. Data: 2013-10-17 21:04:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Oct 2013 20:30:32 +0200, Pawel2420 <z...@n...pl>
    wrote:
    > W większości zastosowań wystarczy aby tylko jedna strona była "low
    power"

    Oczywiście, tylko odbiornik.

    > Obawiam się, że właśnie chcesz coś
    > takiego zrealizować.

    Nie wiem skąd ten wniosek, tylko odbiornik ma być low power.
    Nadajnikiem dla niego jest hub danych który je ustawienia po http a
    dodatkowo ma wysyłać bezprzewodowo do tego wyświetlacza na ścianie.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2013-10-17 23:30:40
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Odbiorniki Texasa od CC1100 mają energooszczędny tryb nasłuchiwania WOR,
    > w tym trybie JMPNM, pobierają 70uA.
    > Poszukaj hasła: WOR "wake on radio".

    Tak oftopik - ja myślę, że w Rosji tego nie zakładają :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 14. Data: 2013-10-18 09:12:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > power"
    >
    > Oczywiście, tylko odbiornik.

    To nie takie oczywiste, bo jak piszesz o pomiarze temperatury to każdemu do
    głowy przychodzi bezkablowy, bezobsługowy, ultra low power czujnik za oknem.
    P.G.