  • 11. Data: 2024-09-10 10:18:34
    Temat: Re: Odbiór SDR na mikrokontrolerach
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jeszcze jedno pytanie nasunęło mi się na myśl?
    Istnieje jakiś prosty sposób na oszacowanie mocy obliczeniowej
    potrzebnej do demodulacji AM/SSB/CW?
    Mam także wcześniejszą rewizję tego samego projektu, w której siedzi
    starszy mikrokontroler (PIC32MX795F512). Zastanawiam się czy także do
    niego nie dodać modułu pozwalającego na odbiór SDR. Ten MCU taktowany
    częstotliwością 80 MHz udźwignie takie zadanie?

  • 12. Data: 2024-09-10 16:40:25
    Od: Ceat <c...@a...net>

    W dniu 10.09.2024 o 10:18, Atlantis pisze:
> [...]
    > niego nie dodać modułu pozwalającego na odbiór SDR. Ten MCU taktowany
    > częstotliwością 80 MHz udźwignie takie zadanie?

    uSDR ogarnia całość (ADC, decymacja, filtracja, Hilbert, demodulacja
    AM/FM/SSB, AGC, DSP, upsampling, dekodowanie CW) na ATMega328 @ 20MHz:
    https://github.com/threeme3/usdx