eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdbieranie nowego samochoduRe: Odbieranie nowego samochodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <9...@x...googlegroups.com>
    <i45v6q$kvl$1@inews.gazeta.pl> <i4603p$nhn$1@inews.gazeta.pl>
    <i461g2$ra1$1@inews.gazeta.pl>
    <4c668c88$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <4c66a469$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <i46e21$qp1$1@news.onet.pl>
    <4c66c506$0$22811$65785112@news.neostrada.pl> <i49l3m$d4l$1@news.onet.pl>
    <4c687c85$0$22799$65785112@news.neostrada.pl> <i4bkpi$huo$1@news.onet.pl>
    <g...@4...com> <i4d8bu$t5v$1@news.onet.pl>
    <4c6b3e6d$0$22797$65785112@news.neostrada.pl> <i4g33u$t1j$1@news.onet.pl>
    <4c6c9cd1$0$22806$65785112@news.neostrada.pl> <i4ihfl$usg$1@news.onet.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 19 Aug 2010 07:32:44 GMT
    Lines: 16
    Message-ID: <4c6cde1c$0$27042$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1282203164 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27042 80.52.166.102:33607
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304882
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Massai

    > No ja o tym piszę.
    > Że jak już naprawiają, to klient powinien o tym wiedzieć PRZED zakupem,
    > i powinno to być w papierach. Wtedy może sobie zdecydować "biorę tego,
    > ale dorzućcie mi dywaniki gratis czy drzewko zapachowe" albo "nie, nie
    > chcę naprawianego".
    >
    > Tak samo jak sprzedawanie refurba przy sprzęcie elektronicznym jako
    > "nówka nieśmigana" jest kanciarstwem.

    W tym się jak najbardziej zgadzamy, no chyba, ze chodzi o wymianę całego
    elementu np. wymianę porysowanego w transporcie zderzaka na nowy.

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: