eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdbieranie nowego samochodu › Re: Odbieranie nowego samochodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com
    !newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
    2.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <9...@x...googlegroups.com>
    <i45v6q$kvl$1@inews.gazeta.pl> <i4603p$nhn$1@inews.gazeta.pl>
    <i461g2$ra1$1@inews.gazeta.pl>
    <4c668c88$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <4c66a469$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <i46e21$qp1$1@news.onet.pl>
    <4c66c506$0$22811$65785112@news.neostrada.pl> <i49l3m$d4l$1@news.onet.pl>
    <4c687c85$0$22799$65785112@news.neostrada.pl> <i4bkpi$huo$1@news.onet.pl>
    <4c69fa86$0$22797$65785112@news.neostrada.pl> <i4db0j$3i9$1@news.onet.pl>
    <4c6b3f48$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>
    <i4g08l$bto$1@inews.gazeta.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 19 Aug 2010 02:53:00 GMT
    Lines: 19
    Message-ID: <4c6c9c8c$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1282186380 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22806 80.52.166.102:39955
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304844
    [ ukryj nagłówki ]

    begin kml

    > Nie brak umiejętności negocjacji tylko brak wiedzy jak się formalnie
    > załatwia takie spawy powoduje, że poza awanturą nikomu nic nie chce się
    > robić. Wszyscy wiedzą, że sprawa będzie w sądzie latami się ciagnąć etc.
    > i ludzi wolą dać się zrobić w jajo niż walczyć o swoje. Kiedy jednak
    > dochodzi do procesu + TV + internet to rozmowa zaczyna być nieco inna.

    Może czasem to zadziała, ale raczej nie zawsze, no chyba, ze picowanie
    uszkodzonych aut i ukrywanie tego przed klientem to w tym salonie stały
    proceder. Ale i wtedy mogą postanowić iść w zaparte. Moim zdaniem
    zdecydowanie lepiej uzyskać to co jest możliwe, czyli przywrócenie auta
    do właściwego stanu + jakieś sensowne zadośćuczynienie na drodze
    polubownej, umiejętnie negocjując. Myślę, że w przytłaczającej większości
    przypadków jest to możliwe (i było możliwe w wszystkich znanych mi
    przypadkach).

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: