  • 81. Data: 2010-11-22 17:06:58
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 16:59:54 +0100, The_EaGle napisał(a):

    > Raczysz żartować prawda?
    >
    > Jadę 800km to jadać 140km/h zajmie mi to 5h i 40min
    > lub jadąc 90km/h 8h i 50min ciekawe kiedy będę bardziej zmęczony...

    Po raz kolejny
    http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y
    - 17 minut różnicy na 600 km, w sytuacji, kiedy szybszy mógł jechać w
    zasadzie bez ograniczeń. Na krajowych drogach różnica będzie jeszcze
    mniejsza

    > Ja nie wiem jak Ty ale ja się męczę od długości jazdy a nie od szybkości
    > pomimo że faktycznie w samochodzie jest głośniej.

    Nie wiem jak Ciebie, ale normalnego człowieka męczy również konieczność
    zachowania wzmożonej uwagi. Jadąc wolniej, nie wyprzedzając na siłę itp
    jest się mniej zestresowanym. A stres - męczy.
    Fakt, jest pewna garstka ludzi, których strasznie stresuje, że jak nie
    wyprzedzą wszystkich na trasie, to im wieczorem nie stanie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 82. Data: 2010-11-22 17:07:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
    > Co za bzdura, polski naród po raz kolejny pokazuje, że daleko mu
    > do
    > nowoczesnej europy. Szwedzcy naukowcy już dawno ustalili, że
    > optymalna
    > prędkość w mieście to 30 km/h, po za nim 50 km/h, a na
    > autostradach 80 km/
    > h. A mimo to w Polsce zapadają haniebne decyzje podnoszące limit,
    > zarazem zwiększające nie tylko ilość śmiertelnych wypadków, ale
    > też
    > wydłużające czas przejazdu (paradoks).

    Jak juz w calej Europie wiadomo - Szwedzi sie czesto myla. Chocby w
    sprawie swiatel. Albo co jest dobre hen daleko na polnocy, wcale
    nie jest dobre w centrum.

    J.

  • 83. Data: 2010-11-22 17:10:26
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 22 Nov 2010 16:05:13 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Nie trolluj.

    Skąd wiesz, że nie jestem, uważaj, trudne słowo, daltonistą lub,
    znów trudne słowo, synestetą?

    r.
    _____________

  • 84. Data: 2010-11-22 17:13:32
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 22 Nov 2010 16:04:35 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > A Ty lepszym?

    Widzisz, trollu, ja wielokrotnie przejechałem odcinek
    Emilia-Poznań w czasie krótszym od dwóch godzin, ty utrzymujesz,
    że to niemożliwe. Nic się nie starasz.

    r.
    _____________

  • 85. Data: 2010-11-22 17:14:03
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 22 Nov 2010 15:59:21 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Widzę, że Twoja ignorancja sięgnęła zenitu, nie tylko nie potrafisz
    > odeprzeć przytoczonych przeze mnie argumentów szwedzkich naukowców,

    Jakich argumentów? Wskażesz?

    r.
    _____________

  • 86. Data: 2010-11-22 17:17:11
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 22 Nov 2010 16:06:58 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y
    > - 17 minut różnicy na 600 km, w sytuacji, kiedy szybszy mógł jechać w
    > zasadzie bez ograniczeń. Na krajowych drogach różnica będzie jeszcze
    > mniejsza

    Tylko wolniejszy też był ograniczony wyłącznie możliwościami
    pojazdu i jechał z maksymalną prędkością. Dlaczego nie pokażesz
    porówania dwóch takich samych pierdów, jednego nie
    przekraczającego 80km/h, drugiego 140km/h?

    r.
    _____________

  • 87. Data: 2010-11-22 17:58:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-22 15:29, Wiesiaczek pisze:

    > Po DC optimum to 80-100km/h, więc nie jesteś wyjątkiem :D

    Tzw. pieprzenie kotka i opowieści z mchu i paproci. Gdzie Ty masz
    takie optimum i kiedy? Jakoś zasadniczo jeżdżę codzienie i nawet
    w niedzielę jest z tym problem.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 88. Data: 2010-11-22 18:08:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Arek (G)

    > Żadne rozsądne, europejskie państwo nie podniesie limitów ponieważ
    > efektem będzie większa liczba śmiertelnych wypadków, większa ilość
    > wyemitowanego, zabójczego dwutlenku węgla i paradoksalnie także
    > spowolnienie ruchu drogowego. Po szczegóły odsyłam do źródeł fachowych.

    E tam, fachowych. Kazdy polak jest fachowcem od urodzenia, do stawiania
    diagnoz medycznych, zarzadzania skladem kadry narodowej ani zarzadzania
    ruchem nie potrzeba mu 10 lat nauki, kolejnych 10 doswiadczenia w pracy i
    dostepu do tysiecy opracowan na dany temat.

    On wie na czuja przeciez.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 89. Data: 2010-11-22 18:10:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-22 16:59, The_EaGle pisze:

    > Raczysz żartować prawda?

    Nie.

    > Jadę 800km to jadać 140km/h zajmie mi to 5h i 40min

    Aha - jeżeli ma Ci to tyle zająć, to mówisz o średniej. Jeżeli
    o średniej, to już masz pozamiatane, ponieważ osiągnięcie takiej
    średniej na dłuższej trasie to zdrowe deptanie w podłogę i nie mówimy
    o 160km/h.

    > lub jadąc 90km/h 8h i 50min ciekawe kiedy będę bardziej zmęczony...

    Ciężko powiedzieć, ponieważ trudno stwierdzić jak to będzie wyglądało
    w rzeczywistości.

    > Ja nie wiem jak Ty ale ja się męczę od długości jazdy a nie od szybkości
    > pomimo że faktycznie w samochodzie jest głośniej.

    To nie mój problem i niespecjalnie mnie interesuje. Jazda z wyższymi
    prędkościami niestety wymaga zdecydowanie większej uwagi niż jazda
    normalna, a co za tym idzie męczy zdecydowanie bardziej, niż się
    wielu osobom wydaje.

    > Oczywiście mówię o jeździe autostradą gdzie realnie możesz uzyskać
    > średnią prędkość 130-140km/h

    No, a autor podważonej tezy "Pawel "O'Pajak"" pisał oczywiście
    o jeździe 90-140km/h.

    > a nie DK gdzie uzyskanie 100km/h oznacza
    > ryzykowanie życia co 5 min.

    Na DK 100km/h? Wolne żarty - każdy kto się może pochwalić taką średnią
    może być zaliczony przeze mnie do dumnej grupy ludzi z deficytem
    umysłowym.

    > Statystyki wypadków to dopiero demagogia.

    Jasne - jak niewygodna to demagoga.

    > Większość wypadków wg policji
    ^^^^^^^^^
    > jest spowodowana niedostosowaniem prędkości do warunków choćbyś poruszał
    > się z przepisową prędkością i najechał na wybiegającego jelenia.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Udowodnij. Nawet na ironię trzeba uważaj, żeby się za wcześnie nie
    zużyła moralnie.

    > Dostaniesz mandat za niedostosowanie prędkości...

    Zależy od okoliczności.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 90. Data: 2010-11-22 18:11:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-22 17:07, J.F. pisze:
    (...)
    > Jak juz w calej Europie wiadomo - Szwedzi sie czesto myla.

    LOL - jakoś nie zauważyłem. Statystyki też mówią co innego.

    > Chocby w
    > sprawie swiatel. Albo co jest dobre hen daleko na polnocy, wcale nie
    > jest dobre w centrum.

    Znaczy jak zwykle.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.