  • 11. Data: 2010-11-22 10:53:58
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin BaX

    > No tak, bo teren zabudowany to tylko miasto.

    Dlaczego tak uważasz?

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-11-22 10:56:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Nie rozumiem dlaczego rozsądne, europejskie wypowiedzi na temat ruchu
    > drogowego są tu traktowane jako żart...

    Dobra, dobra, masz tylko dać znać jak skończysz, bo nie wiem kiedy zacząć
    dyskutować. ;-)

  • 13. Data: 2010-11-22 11:16:07
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 22 Nov 2010 09:01:58 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Szwedzcy naukowcy już dawno ustalili, że optymalna
    > prędkość w mieście to 30 km/h, po za nim 50 km/h, a na autostradach 80 km/
    > h.

    Optymalna dla czasu pokonania danego odcinka, czy dla
    przepustowości danego odcinka?

    > ale też
    > wydłużające czas przejazdu (paradoks).

    W jakich warunkach?

    r.
    _____________

  • 14. Data: 2010-11-22 11:16:25
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 10:53, to pisze:
    > begin Cavallino

    > Nie rozumiem dlaczego rozsądne, europejskie wypowiedzi na temat ruchu
    > drogowego są tu traktowane jako żart...

    A ten tego... masz jakieś linki do tych odkryć, badań i ich opracowań
    czy tylko tata Marcina tak powiedział? ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 15. Data: 2010-11-22 11:29:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Rędziak

    > Optymalna dla czasu pokonania danego odcinka, czy dla przepustowości
    > danego odcinka?

    Po prostu optymalna. Także z punktu widzenia ekologii.

    > W jakich warunkach?

    W każdych.

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-11-22 11:30:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > A ten tego... masz jakieś linki do tych odkryć, badań i ich opracowań
    > czy tylko tata Marcina tak powiedział? ;)

    Czy gdy napiszę "trawa jest zielona" to także będziesz domagał się linków
    do badań na ten temat?

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-11-22 11:33:47
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości ...

    > Po prostu optymalna. Także z punktu widzenia ekologii.

    nie istnieje optymalność "po prostu", może istnieć optymalność dla
    określonych kryteriów

    i akurat z punktu widzenia ekologii optymalnym jest całkowity brak
    samochodów i ich ruchu niezaleznie od prędkości :)

  • 18. Data: 2010-11-22 11:37:09
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości ...
    > begin Lewis
    >

    > Czy gdy napiszę "trawa jest zielona"

    trawa wcale nie jest zielona :)
    ot po prostu ludziom tak to obrazuje ich mózg posługujący się ułomnym
    zmysłem wzroku

    Poza tym jak uschnie to będzie brązowa :)

  • 19. Data: 2010-11-22 11:37:57
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia 22 Nov 2010 09:20:59 GMT, to napisał(a):

    > Dokładnie, ja moją ekologiczną Toyotą Prius nigdy nie przekraczam 90 km/h
    > na autostradzie i dzięki temu dojeżdżam z punktu A do punktu B szybciej i
    > bezpieczniej.

    Szybciej ?
    Miejsce wyjazdu Kraków miejsce docelowe Wrocław, uważasz że jadąc nie
    przekraczając 90 km/h będziesz szybciej niż ja jadąc dopuszczalne 130 km/h
    ?

    Bezpieczniej ?
    Wszyscy jadą 130-140 km/h a tutaj naraz jeden jedzie 90km/h i spowalnia
    cały ruch. Uważasz że jedziesz bezpieczniej ? Pamietaj że nie jesteś sam na
    drodze.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 20. Data: 2010-11-22 11:47:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 11:37:57 +0100, huri_khan napisał(a):

> [...]
    > cały ruch. Uważasz że jedziesz bezpieczniej ? Pamietaj że nie jesteś sam na

    Tzw. owczy ped.

    Ja mam samochod niestworzony do wyscigow, w ktorym jest milo i cicho do 90
    km/h. Pewnie stwarzam zagrozenie?

    Pytanie pomocnicze - czy wydaje Ci sie, ze wraz ze wzrostem dopuszczalnej
    predkosci rosnie tez rozsadek kierowcow* i poprawia sie ich refleks?

    *ktorego ewidentnie w tym kraju brak, bo coz innego mozna powiedziec o
    ludziach, ktorzy znajac stan techniczny i inne wady polskich drog jezdza po
    nich tak, jakby to byly niemieckie autostrady z wyprostowanymi zakretami?

    --
    Maciek