  • 141. Data: 2010-11-22 22:30:59
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 22 Nov 2010 20:49:00 GMT, to napisał(a):

    > Gdyby dwutlenek węgla nie był trujący, to Unia Europejska nie
    > ograniczałaby jego emisji.

    Jakby to miało rozum...
    --
    ___________ (R)

  • 142. Data: 2010-11-23 00:04:41
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 22 Nov 2010 19:39:18 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Możesz sobie być nawet wierszokletą, ale definicja koloru zielonego jest
    > ogólnie znana. Podobno nawet Pszemol ją zna.

    Owszem: Światło zielone ma długość fali około 550 nm.
    (http://pl.wikipedia.org/wiki/Barwa_zielona)

    r.
    _____________

  • 143. Data: 2010-11-23 03:46:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Pszemol

    > Podałem już kryterium -- ruch drogowy.

    Co to znaczy??? Czy 13-tonowy TIR nie jest częścią ruchu drogowego?
    Czyż nie jest on lepszy do przewożenia towarów niż Twój Prius?
    Zaczynam dochodzić do wniosku, że Ty ciemnego nie udajesz... :-(

    > Najlepsza jest oczywiście ekologiczna Toyota Prius, ponieważ
    > emituje najmniej trujących związków jak np. dwutlenek węgla.

    Widzisz - czyli DLA CIEBIE, subiektywnie, "najlepszy" znaczy
    emitujący najmniej trujących związków... Zastanawiam się
    właśnie dlaczego nie podróżujesz elektrycznym Melexem...
    Według Twojego kryterium jest dużo lepszy od Priusa!

  • 144. Data: 2010-11-23 03:47:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Wiesiaczek

    > Gdyby dwutlenek węgla nie był trujący, to Unia Europejska nie
    > ograniczałaby jego emisji.
    >
    > --
    > ignorance is bliss

    z Twoim motto z sygnaturki jest po prostu bezbłędne...

  • 145. Data: 2010-11-23 04:46:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Nie martw - tak się składa, że wcale nie trzeba kupować Toyoty Prius,
    > by udowodnić innym, że jest się "skończonym idiotą", jak byłeś łaskaw
    > napisać.

    > Coś w tym jest...

    Ktoś kto kupuje Priusa bo chce mniej wydawać pieniędzy na benzynę
    po prostu nie zna się na podstawach rachunków.

  • 146. Data: 2010-11-23 04:49:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > Pogooglaj to może znajdziesz.

    Swoje mrzonki i uprzedzenia próbujesz nam sprzedawać
    jako rządowe lub naukowe tezy. Czemu nas okłamujesz?

    Nie wiem jak w Polsce, ale w USA limity prędkości na
    55mph wprowadzono w czasie kryzysu naftowego aby
    wymusić jazdę oszczędniejszą pod względem zużycia
    paliwa. Prędkość na autostradach nie została ograniczona
    ze względu na ilość wypadków śmiertelnych...

  • 147. Data: 2010-11-23 04:50:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Robert Rędziak

    > Widzę, że Twoja ignorancja sięgnęła zenitu, nie tylko nie potrafisz
    > odeprzeć przytoczonych przeze mnie argumentów szwedzkich
    > naukowców, ale jeszcze starasz się mnie obrazić.

    Nie przytoczyłeś żadnych argumentów ani metodologii szwedzkich
    naukowców. Przytoczyłeś tylko jakieś tezy przypisując je naukowcom
    bez podania żadnych źródeł.
    Poza tym, ignorancja jest Twoją domeną i mottem życiowym jest
    pochwała ignorancji.

  • 148. Data: 2010-11-23 04:56:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > C1 przejechał całą trasę za 30 euro, a Magnum spalił 150 litrów benzyny.
    > Czyli 7 litrów benzyny na każdą zaoszczędzoną minutę.

    Ale co to ma do rzeczy? Czy omawialiśmy gdzieś pieniądze czy prędkość?

  • 149. Data: 2010-11-23 07:53:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-22 19:45, Artur Maśląg pisze:

    > LOL - wiem do czego dążysz, ale słabiutki Ci idzie.

    Bystrzacha z ciebie.

    --
    Karolek

  • 150. Data: 2010-11-23 08:20:14
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-11-22 10:01, to pisze:
    > Co za bzdura, polski naród po raz kolejny pokazuje, że daleko mu do
    > nowoczesnej europy. Szwedzcy naukowcy już dawno ustalili, że bla bla bla

    ...a rosyjscy naukowcy już dawno udowodnili, że komunizm jest idealnym ustrojem, z
    resztą
    w Szwecji obowiązuje jego nowoczesne wydanie.