  • 121. Data: 2010-11-22 20:48:59
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 11:31:17 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > tu masz podważenie, jak to twierdzisz, podstawowych praw fizyki w praktyce:
    > http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y

    Powyższe porównanie zawiera tylko jeden element wspólny - drogę. Reszta:
    samochód, paliwo, masa, postoje, powoduje że takie porównanie jest
    pozbawione sensu. Co więcej przy okazji tankowania zrobił sobie przerwę i
    odpoczął, ten drugi przez całą drogę jechał bez żadnego przystanku więc pod
    koniec jazdy był zmęczony.

    Czy w Polsce mamy tak rozbudowaną sieć autostrad że tankując do pełna
    podczas rozpoczęcia podróży musimu tankować po drodze żeby dojechać do
    końca autostrady ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 122. Data: 2010-11-22 21:08:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Ekologiczną? Interesujące. Akumulatorów nie zainstalowałes?

    Nic mi o tym nie wiadomo. Na jakim etapie eksploatacji należy je
    zainstalować? Czy powinienem upomnieć się o tą usługę w ASO?

    --
    ignorance is bliss

  • 123. Data: 2010-11-22 21:10:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 20:48:59 +0100, huri_khan napisał(a):

    > Czy w Polsce mamy tak rozbudowaną sieć autostrad że tankując do pełna
    > podczas rozpoczęcia podróży musimu tankować po drodze żeby dojechać do
    > końca autostrady ?

    Nawet w środku :D

    --
    ___________ (R)

  • 124. Data: 2010-11-22 21:11:33
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    > Tzw. pieprzenie kotka i opowieści z mchu i paproci. Gdzie Ty masz
    > takie optimum i kiedy? Jakoś zasadniczo jeżdżę codzienie i nawet
    > w niedzielę jest z tym problem.

    Trasa Toruńska i Wisłostrada - z wyjątkiem szczytu można się rozpędzić do
    140 bez problemów.
    W razie wątpliwości zapraszam na przejażdżkę:)

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 125. Data: 2010-11-22 21:17:26
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    > begin Pszemol

    > Podałem już kryterium -- ruch drogowy.

    > Najlepsza jest oczywiście ekologiczna Toyota Prius, ponieważ emituje
    > najmniej trujących związków jak np. dwutlenek węgla.

    Dwutlenek węgla nie jest trującym związkiem, wchodzi w skład atmosfery ale
    także zaaawierają go napoje gazowane.
    Ale czy Ty w to uwierzysz?

  • 126. Data: 2010-11-22 21:23:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-22 21:11, Wiesiaczek pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Trasa Toruńska i Wisłostrada - z wyjątkiem szczytu można się rozpędzić
    > do 140 bez problemów.

    Tak, tak, oczywiście - można się rozpędzić do 140kh/h bez problemów
    poza szczytem. Można i więcej. Optimum po DC, no, niesamowite
    uzasadnienie. Znaczy dokładnie jak napisałem...

    > W razie wątpliwości zapraszam na przejażdżkę:)

    Nie, dziękuję.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 127. Data: 2010-11-22 21:34:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello huri_khan,

    > Punkty A i B, prędkość jednego pojazdu 90 km/h, prędkość drugiego 130
    > km/h.
    > Ty uważasz, powołując się na naukowców, że pojazd jadący 90 km/h ta drogę
    > pokona szybciej ( w naszym przypadku autostrada) co pojazd jadący 130km/h.
    > Podważasz podstawowe prawa fizyki i zastanawiam się czy jest dalszy sens
    > dyskusji z tobą.

    Po co karmisz trolla? Przecież on sobie kpiny urządza.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 128. Data: 2010-11-22 21:35:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Użytkownik "to"

    > Dokładnie dlatego, ja swojego Windows Mail ustawiam zgodnie z zasadmi
    > zdrowego rozsądku i niejakiego "to" wpisuję na listę zablokowanych
    > nadawców, co przyczyni się do zmniejszenia ruchu na serwerach news a w
    > konsekwencji całego internetu, spadnie zużycie energii elektrycznej
    > czyli mniej dwutlenku węgla.

    Czego to się człowiek nie dowie w usenecie. Wiesz jak działa KF?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 129. Data: 2010-11-22 21:41:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Czaja

> [...]
    > nadawców, co przyczyni się do zmniejszenia ruchu na serwerach news a w
    > konsekwencji całego internetu, spadnie zużycie energii elektrycznej

    Pełna zgoda, ja też go zablokowałem. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 130. Data: 2010-11-22 21:41:26
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Maśląg"

    > Czego to się człowiek nie dowie w usenecie. Wiesz jak działa KF?

    Oświecisz mnie?