  • Data: 2010-11-22 17:06:58
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 16:59:54 +0100, The_EaGle napisał(a):

    > Raczysz żartować prawda?
    >
    > Jadę 800km to jadać 140km/h zajmie mi to 5h i 40min
    > lub jadąc 90km/h 8h i 50min ciekawe kiedy będę bardziej zmęczony...

    Po raz kolejny
    http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y
    - 17 minut różnicy na 600 km, w sytuacji, kiedy szybszy mógł jechać w
    zasadzie bez ograniczeń. Na krajowych drogach różnica będzie jeszcze
    mniejsza

    > Ja nie wiem jak Ty ale ja się męczę od długości jazdy a nie od szybkości
    > pomimo że faktycznie w samochodzie jest głośniej.

    Nie wiem jak Ciebie, ale normalnego człowieka męczy również konieczność
    zachowania wzmożonej uwagi. Jadąc wolniej, nie wyprzedzając na siłę itp
    jest się mniej zestresowanym. A stres - męczy.
    Fakt, jest pewna garstka ludzi, których strasznie stresuje, że jak nie
    wyprzedzą wszystkich na trasie, to im wieczorem nie stanie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel