  • 21. Data: 2010-10-21 19:56:14
    Temat: Re: Od kiedy w Polsce ruch lewostronny? :-)))
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2010-10-21 14:25, Robert_J pisze:
    > Pod fajrant pozwolę sobie na żartobliwego posta :-). Coraz częściej
    > dostrzegam wręcz chorobliwą ciągotę sporej liczby kierowców do jazdy
    > lewym pasem po jezdni dwu lub trzypasowej,
    (...)

    Chodź ja lubię prawy to widzę pewną zaletę jechania lewym: Jadąc lewym
    ułatwia się włączenie innym do ruchu - tak przed każdą droga
    podporządkowaną na której coś stoi zmieniać pas na lewy to niewygodnie :)

    Maksymilian Dutka

  • 22. Data: 2010-10-21 20:00:44
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Przecież może sobie wyprzedzić prawym pasem, zgodnie z
    > przepisami.

    Zgodnie z tą samą ustawą należy jeździć możliwie blisko
    prawej krawędzi jezdni ;-))).

  • 23. Data: 2010-10-21 20:08:42
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > a nie masz wrażenia, że nieoficjalnie ruch lewostronny już
    > obowiązuje? ;-)

    Widzisz, właśnie coraz bardziej mam takie wrażenie :-))).
    Stąd mój żartobliwy post, którego widzę że niektórzy (nie Ty
    oczywiście) potraktowali zupełnie poważnie ;-)))
    Zaczynam też odnosić wrażenie że wszedł przepis o zakazie
    używania kierunkowskazów ;-))). Nie ma w zasadzie
    skrzyżowania, na którym bym nie widział patafiana np.
    zjeżdżającego z ronda bez kierunku. A gdyby go wcześniej
    włączył to ktoś czekający w tej uliczce by wyjechał,
    rozładowując trochę tłok. Ale po co, niech se postoi ;-)))
    Ot, takie obserwacje naszej narodowej kultury ;-)))
    Pozdr.

  • 24. Data: 2010-10-21 20:12:35
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > No, skoro z reguły lewy lepszy to dlaczego "pal sześć"?
    > Argument całkiem istotny!

    Ten przypadek jest dla mnie jasny, sam nieraz tak jadę jeśli
    nie przeszkadza to nikomu :-)

    > Poza tym, jazda środkowym (lub lewym w przypadku 2-ch
    > pasów) ułatwia innym
    > pojazdom włączanie się do ruchu z prawej - a więc jest
    > prospołeczna.

    Ale ja napisałem o sytuacji w której praktycznie ruchu nie
    ma, najbliższe skrzyżowanie jest 500 m dalej, a droga jest
    gładka :-). I żeby czasem było śmieszniej to gość na tym
    skrzyżowaniu za 500 m skręca... w prawo. Tego nie pojmuję
    :-).

  • 25. Data: 2010-10-21 21:07:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-21 20:12, Robert_J pisze:

> [...]
    > żeby czasem było śmieszniej to gość na tym skrzyżowaniu za 500 m
    > skręca... w prawo. Tego nie pojmuję :-).

    Lepsi są ci, którzy we Wrocławiu, np. od CH Korona potrafią jechać przez
    Krzywoustego, Kochanowskiego, pl. Grunwaldzki, Oławską, Kazimierza
    Wielkiego, Krupniczą, _cały_czas_ lewym pasem, bo na pl. Legionów
    skręcają w lewo. Pominę, że wyprzedzani byli non stop prawym pasem przez
    wszystkich, ze zbiorkomem i mocniejszymi skuterzystami włącznie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2010-10-21 21:12:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-21 19:38, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:i9pi8p$8il$1@news.dialog.net.pl...

    p/a/u/2/Z28SfH38m0g

    > Gratuluję dresiarstwa - ot, typowo gówniarskie podejście "ja jestem
    > miszcz i mnie wolno zapierd.... 160km/h, a wszyscy majom mi spierd.... z
    > drogi".

    Nie wiem gdzie wypatrzyłeś takie podejście. Zważ, że tam nie ma dużego
    nasilenia ruchu, a takim często ludzie się usprawiedliwiają w temacie
    trzymania się lewego pasa - "bo ja tam i tam skręcam w lewo i prawym nie
    pojadę, bo mnie nie wpuszczą."

    > O słownictwie to już w ogóle szkoda pisać, bo aż uszy bolą.

    A skąd wiesz czyje to słowa, panie świętojebliwy? :>
    Przyp...lasz się do mnie dość bezzasadnie. :P

    > Kolego troszkę wyobraźni i więcej samokrytyki dla siebie.

    A skąd wiesz, kto prowadził? Trollu nauczycielu moralizatorze.

  • 27. Data: 2010-10-21 21:18:40
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-21 19:38, Plumpi pisze:

    > Gratuluję dresiarstwa - ot, typowo gówniarskie podejście "ja
    > jestem miszcz i mnie wolno zapierd.... 160km/h,

    PLUMPI ... mega rozbieg i jeb łbem kurwa ( a co! dres jestem!) o
    ścianę ... z wykurwistym przytupem. Jakbyś się przekleństwom mym
    przysłuchał to usłyszałbyś, że spanikowałem widząc, że licznik
    zmierza do 160 ... przy tej prędkości na 5 biegu zarżnąłem już
    jedną thalię. A na poważnie teraz - prędkość przelotowa na tym
    filmiku to ca 110 - 135 km/h ... spójrz na różnice prędkości.
    Ludzie na środkowym pasie (nie ludzie, jebane ślązaki jadące o 7
    rano do kopalni) zapierdalają po 70 - 100 km/h ... mając np 3 km
    prawego pasa w stanie pustym.

    > mi spierd.... z drogi". O słownictwie to już w ogóle szkoda
    > pisać, bo aż uszy bolą.
    > Kolego troszkę wyobraźni i więcej samokrytyki dla siebie.

    Faktem jest, wyobraźni mi brakuje, żeby pojąć jebanych ślunzaków
    sunących z prędkością żuka skrajnie lewym pasem na A4.

    6008

  • 28. Data: 2010-10-21 22:51:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-21 19:41, Plumpi pisze:

    > Stwarzało by to więcej problemów, ponieważ mijał byś więcej wjazdów i w
    > ten sposób generował byś większe utrudnienie.

    Masz do pracy w prawo?
    :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 29. Data: 2010-10-21 22:53:17
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > Faktem jest, wyobraźni mi brakuje, żeby pojąć jebanych ślunzaków sunących
    > z prędkością żuka skrajnie lewym pasem na A4.

    Coś się tak obruszał ? Wytrzyj gila pod nosem i przestań ryczeć ;D
    Przecie ja nie usprawiedliwiam tych co jadą lewym pasem tylko krytykuję
    tych, którzy sami zachowują się jak buraki na drodze, a krytykują innych.

  • 30. Data: 2010-10-21 23:01:33
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i9q3aj$iq1$1@news.dialog.net.pl...

    > A skąd wiesz czyje to słowa, panie świętojebliwy? :>
    > Przyp...lasz się do mnie dość bezzasadnie. :P

    > A skąd wiesz, kto prowadził? Trollu nauczycielu moralizatorze.

    Wiem kto prowadził, bo napisałeś, że nagrywałeś jadąc z innym grupowiczem,
    który z resztą sam się ujawnił :)
    Zarzucam Ci natomiast, że tak lansujesz i "celebrujesz" taki sposób jazdy
    oraz takie zachowanie na drodze.
    Co do słownictwa to ja na Twoim miejscu wstydził bym się umieścić taki
    materiał na necie - nieważne kto to mówił, ale to Ty nagrałeś i lansujesz
    uważając takie zachowania i słownictwo za normalne.
    Nie kolego. To nie jest normalne co nam zaprezentowałeś.