  • Data: 2011-03-01 15:44:51
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ikj0ak$o11$1@inews.gazeta.pl...

    > A Ty na pewno dokładnie to chciałeś napisać? Rozumiem, że twierdzisz, że
    > jak coś jest dobre dla cielaka to musi być dobre również dla człowieka?

    Wiem, że tak rozumiesz. Jak rozumiesz różne rzeczy to widzę.

    > A czy jak coś jest dobre np. dla wielbłąda to dla człowieka również jest
    > dobre? Jaki klucz tu zastosować?

    Na pewno nie taki.

    > Ale wróćmy do cielaków, one w pewnym wieku przestają pić mleko krowie,
    > czyli coś co nawet dla cielaka przestaje być dobre, ciągle jest dobre
    > dla człowieka?

    To że przestaje być dobre to nie znaczy że nie ma _niczego_ korzystnego.
    Chociażby tego nie rozumiesz. Że mogą być korzyści, ale straty jeszcze
    większe. Prawda?

    > No i dlaczego ludzie nie żrą trawy, przecież cielakom strasznie to
    > smakuje i dość zdrowo na tym się hodują.

    No właśnie, dlaczego?
    To co własnie napisałeś to by własnie potwierdzało, że rozumowanie że jak
    coś jest dobre/złe dla dorosłej krowy to i dla człowieka jest tak samo
    dobre/złe, jest idiotyczne.

    > Po poziomie logiki w Twoich argumentach zakładam, że mleko jest dość
    > istotnym składnikiem Twojej diety?

    Nie. Ale widzę że powinienem pić więcej, jego brak źle na szare komórki
    działa.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII