-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Od czego zależą wahania temperatury?
Date: Thu, 9 May 2013 19:25:36 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <kmgt7g$t1k$1@node1.news.atman.pl>
References: <d...@g...com>
<kmd1to$a2e$1@speranza.aioe.org>
<7...@g...com>
NNTP-Posting-Host: ip-31-0-230-193.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1368127536 29748 31.0.230.193 (9 May 2013 19:25:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 May 2013 19:25:36 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491532
[ ukryj nagłówki ]On 2013-05-09, Marcin Kiciński <m...@g...com> wrote:
>>
>> Stawiam na zapowietrzony układ chłodzenia.
>>
>
> To może dawać takie objawy? Zawsze myślałem, że jak układ jest
> zapowietrzony to są problemy z przegrzewaniem. U mnie są tylko
> te spadki temperatury.
> No i czy odpowietrzenie układu to taki problem? To powinno być
> zrobione zarówno po wymianie płynu jak i po wymianie termostatu.
>
To by musial byc bardzo mocno ten uklad zapowietrzony. Jezeli chodzi
o zapowietrzenie to po prostu moze Cie oszukiwac czujnik ktory jest
zanurzony w tym momencie w "bablu" powietrza zamiast cieczy.
Nie wiem gdzie w Punto jest czujnik ale moze faktycznie tak byc,
przestajesz jechac, spadaja obroty, plyn wolniej plynie i "babel"
ma szanse sie utrzymac na czujniku. To latwo sprawdzic, pojedz
na jakas spokojna droge, rozpedz sie i wrzuc luz i wtedy obserwuj
czy spada.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.13 21:37 Iglo
- 09.05.13 22:02 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A