  • Data: 2010-02-16 17:42:28
    Temat: Re: Od�nieşanie zjazdu donieruchomo�ci
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message
    news:5065.00000059.4b7ac241@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > z tym ze trzeba będzie odśnieżać chodnik i wjazd. Bo przeszkadza to innym.
    > Kupując samochód żeby nim jeździć trzeba się liczyć z tym ze musi być w
    > takim
    > stanie technicznym żeby nikomu nie zagrażało jego użytkowanie. Nie może
    > również
    > innym przeszkadzać bo będzie miał przerdzewiałe tłumiki. Pomimo opłacania
    > podatków i różnych dziwnych opłat związanych z posiadaniem samochodu żaden
    > urząd
    > nie zwraca kosztu wymiany zużytych tłumików. Bardzo brudnym też nie można

    Nie, nie. Ty proponujesz wystawianie mandatow za samochod z przerdzewialym
    tlumikiem, ktory przez miesiac stoi sobie w garazu.

    > Ad 1. Nic nikomu do tego czy masz śniegu po wierzchołek bramy od środka
    > posesji.
    > Na ulicy ma być uprzątnięte.

    Czyli wakacji wziac nie moge? A zwolnienie lekarskie z powodu polamanych nog
    szanowny organ wykonawczy przyjmie, czy sukcesywnie bedzie codziennie nowym
    mandatem karal?

    > Ad 2. Jak przyjdą wypisać mandat to się ich o to spytaj. Mogą przychodzić
    > co pól
    > godziny i sprawdzać. Jak nie będzie posprzątane to co pół godziny mogą
    > wypisać
    > nowy mandat.

    Najlepiej jakies dyzury wobec tego ustalic. Zona sprzata od 18 do polnocy,
    dzieci na zmiane do rana, a ja biore wolne z pracy i odsniezam az zona
    wroci.

    Pozdrawiam
    Kamil