  • Data: 2011-10-21 17:33:14
    Temat: Re: Octavia bierze olej
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Octavia 1.9 TDI 90 KM, z 2004, przebieg ok 178kkm (raczej
    > oryginalny bo auto krajowe). Zauwazylem przy sprawdzaniu,
    > ze oleju nieco mniej na bagnecie, jest miedzy wskaznikami
    > ale jakis czas temu bylo na rowni z max. Olej wymieniany 8
    > tys. km temu. Takie podgryzanie oleju jest normalne czy
    > moze zwiastowac jakies problemy z silnikiem ?

    Ja co prawda mam 2005 r. 105 KM, ale sądzę że akurat w tej
    kwestii różnic specjalnych nie będzie. Tak, pije trochę
    oleju, ale to nie tyle sam silnik co sprężarka. Ja mam swoje
    od nowości i w zasadzie chyba tylko raz nie musiałem dolewać
    :-). Najczęściej trzeba dolać 200 ml tak ok. 2/3 przebiegu
    między przeglądami. Nie musisz się niczego obawiać :-)