  • Data: 2011-10-21 20:55:48
    Temat: Re: [OT ]Octavia bierze olej
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Xiant" <x...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > zaciekawił mnie ten fragment...
    >
    > Mam rozumieć, ze zwykle auta, którymi jeździłeś prywatnie nie brały
    > oleju, a te firmowe brały? :D

    Witam

    Moze nieprecyzyjnie to napisalem ale tak, prywatnie mialem:
    - audi A6 - 2006 rok, nie bral oleju
    - astra II 2000 rok, 1.7 dti, nie bral oleju
    - signum 2003, 2.2 dti, nie bral oleju

    i teraz mam octavie. Jezdzilem wieloma samochodami jako sluzbowymi i np.
    vw jetta (nowe auto, 2010 rok zakupu) brala ok 1l na ok 3000 i na serio
    trzeba tego bylo pilnowac jak oka w glowie i dolewac co 4-5 tankowan.

    Pozdrawiam
    Xiant