eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOctavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ... › Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
  • Data: 2011-04-28 23:59:00
    Temat: Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 19:21, Bydlę pisze:

    > Ale ty swój miałeś?
    > Bo idiotów na drogach (podejrzenie, że pod wpływem) zgłasza się
    > pod 112...

    Ależ nie wyglądał na naje*anego. Po prostu w sposób bezmózgi
    popierdalał wyprzedzając nie tam gdzie trzeba miast odczekać
    parę metrów. Na DK8 (jeszcze przed gierkówką) jest kilka takich
    wzniesień z podwójną ciągłą że nie ma sensu się tam spinać na
    wyprzedzanie, bo za chwilę masz megadługą prostą (lub lekko
    krętą) przerywaną linię z tą przewagą, że widoczność po horyzony
    (patrzysz z góry) ... To mi śmierdziało jebniętym handlowcem lub
    młodym gniewnym, który jumnął furkie tatowi.

    Wiesz, tyle mnie by to tak nie wkurwiło, gdyby potem jak w sumie
    można było podupcać (teren niezabudowany, przez las zasadniczo
    z nowo domalowanymi ciągłymi) zaczął spowalniać i tworzyć
    niezły peleton.

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...