  • Data: 2014-03-22 16:15:00
    Temat: Re: Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-22 10:53, Cavallino pisze:

    > grup dyskusyjnych:

    > Pewnie, tylko dlatego że chore Państwo pozwala eksploatować złomy i truć
    > wszystko dookoła.
    > Utrzymywanie 15 latka w dobrym stanie technicznym Z REGUŁY traci sens
    > ekonomiczny, więc poza youngtimerami mało kto tak robi.
    > A jednak pozostali też jeżdżą.

    jeżdżą też nowymi gratami, bo na SUVa wystarczyło, ale później się
    okazało że opony kosztują dwie pensje...
    ja mam dwa 15-letnie auta, 20-letni motocykl, najnowsze auto ma 9 lat -
    i wszystkie są utrzymane w równie dobrym stanie jak te nowe jeżdżące po
    naszych drogach.
    Jak bym miał teraz odłożone 50000zł...to bym kupił 10-letnie auto (za
    35000zł, resztę zostawię na naprawę) bo wiem że to będzie lepsze auto
    niż inne nowe w tej cenie

    Łukasz