eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOchrona antykorozyjna podwozia.Re: Ochrona antykorozyjna podwozia.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    postnews.google.com!q29g2000vby.googlegroups.com!not-for-mail
    From: lopi1 <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ochrona antykorozyjna podwozia.
    Date: Fri, 6 Jul 2012 02:03:09 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 37
    Message-ID: <f...@q...googlegroups.com>
    References: <d...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.146.87
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1341565389 26108 127.0.0.1 (6 Jul 2012 09:03:09 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Jul 2012 09:03:09 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q29g2000vby.googlegroups.com; posting-host=188.33.146.87;
    posting-account=6QzmkgoAAAC9y3orUaB9EdPY_FuiFxud
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.0; rv:5.0) Gecko/20100101
    Firefox/5.0,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2458156
    [ ukryj nagłówki ]

    On 6 Lip, 10:10, s...@g...com wrote:
    > Witam
    > Mam już nie młody samochód. Dbam o niego jak mogę w zamian nie psuje się więc nie
    chce go wymieniać.
    > Dzisiaj byłem na przeglądzie rejestracyjnym.
    > Pan diagnosta podniósł samochód i pokazał mi na podwoziu początki korozji wokół
    jakiś "korków'
    > i powiedział że następnym razem będą problemy z przegladem.
    > I teraz pytanie:
    > Co dalej ??? Lakiernik/ Blacharz ???
    > Czy samemu??? Czym???
    >
    > Pamietam jak kiedyś sąsiad malucha przewracał na plecy i malował go od spodu :)
    > To były piekne czasy :)
    > S

    Pewnie otwory zamknięte korkami w progach.
    Trzeba sprawdzić przy okazji całe podwozie, szczególnie załamania,
    wnęki, miejsca, gdzie przykręcone są śruby.
    Narzędzia: ostry cienki majzelek (do usuwania warstwy
    zabezpieczającej), szczotki stalowe, klucze do odkręcania śrub itp.
    Materiały: cortanin, minia, farba na tę minię i jakiś czarny szuwaks
    do pokrycia na koniec.
    Sposób użycia: usuwasz te korki, odkręcasz śruby( uwaga żeby nie
    spadło ci coś na głowę), czyścisz z rdzy, na to cortanin, po 24 h
    zmywasz to wodą, suszysz, na to minia, po min. 24 lub 72 h farba
    ( czas położenia zależny od tego czy to olejna czy nitro), po min. 24
    h czarne mazidło przeznaczone do takich celów (najlepiej coś rzadkiego
    np. Valvoline), przy okazji wtryskujesz w profile zamknięte też jakiś
    dobry specyfik (Valvoline też ma taki).
    Potrzebujesz do tego kanał, ew. jakieś najazdy(trochę upierdliwa
    robota)
    I pamiętaj: nikt nie zrobi tego tak dobrze jak ty. Nawet jeśli robisz
    to po raz pierwszy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: