  • Data: 2013-11-19 12:12:18
    Temat: Re: Ocenić dysk
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za odpowiedź. Ale co myślisz o "przycięciu" partycji?

    Jeśli problem tkwi, tak jak myślę, w pozycjonowaniu głowicy - to nic nie da.

    Na płycie Hirensa jest jakieś narzędzie do sprawdzania HDD.
    Nie pamiętam teraz nazwy - może ktoś podpowie. Ewentualnie mogę
    sprawdzić wieczorem.

    Na Twój test, robiony z poziomu systemu operacyjnego ma wpływ zbyt wiele
    czynników, jak choćby uruchomiony skaner antywirusowy, usługi, programy
    pracujące w tle.

    Jeśli wykonasz (swoim testerem) kilka przebiegów, i w każdym z nich
    wykres jest identyczny, to przesuwanie partycji ma sens.

    Ale takie testy winno się wykonywać na niskim poziomie - bez ładowania
    systemu operacyjnego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam