  • 21. Data: 2011-08-15 19:45:03
    Temat: Re: Oceńcie sprzęt - warto?
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 13-08-2011 o 23:22 Jacek S. napisał na pl.comp.pecet:

    > Kumpel chce sobie złożyć kompa, w dużej mierze pod gry. Zaproponowano mu
    > w proline taki zestaw. Co o tym myślicie? Warto?

    Nie bierz tego zasilacza. Jak już musisz mieć tak dużą moc, to weź np taki:
    http://www.proline.pl/?p=SEA+S12II-520+BRONZE
    Modularne okablowanie nie zawsze się przydaje.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 22. Data: 2011-08-15 20:12:14
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 15.08.2011 14:03, Q pisze:
    > Wsrod moich znajomych spora grupa ma legalnego windowsa
    > z msdn jeszcze z czasow studenckich.

    Więc pewnie używają go nielegalnie, bo o ile dobrze pamiętam
    zapisy licencji po zakończeniu studiów na systemie z MSDN AA
    nie wolno nic instalować i aktualizować -- może tylko dotrwać
    do momentu zakupu wersji komercyjnej.

    Generalnie MSDN AA uważam za raczej szkodliwe i polecam albo
    kupić normalną licencję, albo... używać Linuksa.

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 23. Data: 2011-08-16 07:59:47
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Jeszce uwaga nie za FUT ;-)

    Dnia 2011-08-15, o godz. 22:12:14
    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > zapisy licencji po zakończeniu studiów na systemie z MSDN AA
    > nie wolno nic instalować i aktualizować -- może tylko dotrwać

    MSDN AA pozwala używać zainstalowanego systemu ale do zastosowań
    niekomercyjnych. Nie pozwala też po skończeniu studiów/pracy na uczelni
    instalować i aktualizować programów - przy czym około 2 lata temu gdy
    pytałem MS o precyzyjna wykładnię to dostałem na infolinii odpowiedź że
    nie możliwa jest reinstalacja zainstalowanego systemu czy przejście do
    nowszej wersji (np. XP>>Vista>>Win7 czy server 2003>>2008) natomiast
    można pobierać łatki do zainstalowanego softu via mechanizm
    Microsoft/Windows Update i jest to legalne.

    Zdrówko

  • 24. Data: 2011-08-16 18:07:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Jacek S. wrote:
    > Kumpel chce sobie złożyć kompa, w dużej mierze pod gry. Zaproponowano mu
    > w proline taki zestaw. Co o tym myślicie? Warto?
    >

    > http://www.proline.pl/?id=shopkoszyk&1:CORE+I7-2600K
    ;1:ASROCK+P67+PRO3;1:KHX1600C9D3X2K2%2F8GX;1:WD+WD10
    02FAEX;1:LITEON+IHAS124+O+B;1:CC+CAGE+CR707;2:FDR+RO
    XO+140MM;1:CHIEFTEC+CRD-501D;1:OCZ+OCZ600MXSP-EU;1:G
    IGA+HD6850+1GB+OC

    > ...po wejściu na stronę kliknijcie "Rozwiń koszyk"

    nijak to sie niczego nie trzyma

    procek spokojnie moze byc 2500K lub nawet slabszy, a ta roznice
    przeznaczyc na 6950 czy 560ti

    wiecej niz 4GB w sprzecie *do grania* jest bez wiekszego sensu,
    lepiej brac cos co chodzi na 1.5v i z mniejszym cl

    zasilacz z bardzo duzym zapasem, moze warto zejsc do 500W,
    zrezygnowac z odpinanych kabli - w koncu i tak nie bedzie w tym
    grzebal jezeli zleca skladanie komus a wybrac lepsza plyte?