  • 1. Data: 2011-08-13 21:22:01
    Temat: Oceńcie sprzęt - warto?
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    Kumpel chce sobie złożyć kompa, w dużej mierze pod gry. Zaproponowano mu
    w proline taki zestaw. Co o tym myślicie? Warto?

    http://www.proline.pl/?id=shopkoszyk&1:CORE+I7-2600K
    ;1:ASROCK+P67+PRO3;1:KHX1600C9D3X2K2%2F8GX;1:WD+WD10
    02FAEX;1:LITEON+IHAS124+O+B;1:CC+CAGE+CR707;2:FDR+RO
    XO+140MM;1:CHIEFTEC+CRD-501D;1:OCZ+OCZ600MXSP-EU;1:G
    IGA+HD6850+1GB+OC

    ...po wejściu na stronę kliknijcie "Rozwiń koszyk"

    --
    Jacek S.

  • 2. Data: 2011-08-13 21:24:31
    Temat: Re: Oceńcie sprzęt - warto?
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    W dniu 2011-08-13 23:22, Jacek S. pisze:

    > ...po wejściu na stronę kliknijcie "Rozwiń koszyk"

    Mój błąd, kliknijcie "Przejdź do Koszyka ProLine"
    Taki tam szczegół:)

    --
    Jacek S.

  • 3. Data: 2011-08-13 22:50:58
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Kumpel chce sobie złożyć kompa, w dużej mierze pod gry. Zaproponowano mu w
    > proline taki zestaw. Co o tym myślicie? Warto?

    Gowniane pamieci.
    Niestety mam takie same - dodatkowo calkiem niedawno
    dalem za nie prawie 100zl wiecej, kurza melodia...

  • 4. Data: 2011-08-13 23:44:18
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-14 00:50, Q wrote:

    > Gowniane pamieci.
    > Niestety mam takie same - dodatkowo calkiem niedawno
    > dalem za nie prawie 100zl wiecej, kurza melodia...

    Co to za marudzenie (podobne jest na ceneo.pl). Ceny zmieniaja sie w
    hurtowniach nawet kilka razy dziennie. W ciagu tygodnia towar moze na
    rynku zdrozec o 10%, a mam wrazenie ze wciaz w glowach mamy socjalizm i
    ceny urzedowe...

    Kupujesz akceptujac cene, jezeli nie odpowiada - nie kupujesz. To tzw
    zasada odpowiedzialnosci wlasnej.

  • 5. Data: 2011-08-14 09:02:15
    Od: divek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-13 23:22, Jacek S. pisze:

    > Kumpel chce sobie złożyć kompa, w dużej mierze pod gry. Zaproponowano mu
    > w proline taki zestaw. Co o tym myślicie? Warto?

    Posiadam bardzo podobną platformę.
    Jeżeli zależy Ci na OC pamięci to szukaj modułów pracujących przy 1,5V
    na wszystkich profilach, a nie tylko na standardowym.
    Odnośnie modułów RAM warto zapoznać się z tymi informacjami:
    http://pressf1.pcworld.co.nz/showthread.php?t=116733
    &page=3
    http://www.overclockers.com/forums/showthread.php?t=
    656973
    które mocno ułatwiają życie z Sandy Bridge.
    Ponadto jeżeli kumpel nie będzie zajmował się obróbką wideo to IMHO
    niech zaoszczędzi na procesorze i kupi i5-2500K. Zaoszczędzone pieniądze
    może wydać na lepszą kartę graficzną albo piwo :)
    Reszta IMHO ok.

    --
    Pozdrowienia,
    divek

  • 6. Data: 2011-08-14 09:12:28
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Plyta asrock to raczej nieporozumienie - teraz hyba najlepsze sa asusy
    dysku 1tb raczej tez sie nie oplaca brac, bo jest raczej maly.
    Procek dosc driogi, warto przed zakupem poruwnac wydajnosc i sie zastanowic
    http://www.chip.pl/ranking/podzespoly-pc/procesory/@
    @compare_products?sid=1348&compareproducts%3Alist=53
    963&compareproducts%3Alist=53964

  • 7. Data: 2011-08-14 13:16:58
    Od: divek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-14 11:12, Szyk pisze:

    > Plyta asrock to raczej nieporozumienie - teraz hyba najlepsze sa asusy

    CHyba?

    > dysku 1tb raczej tez sie nie oplaca brac, bo jest raczej maly.

    Raczej?

    > Procek dosc driogi, warto przed zakupem poruwnac wydajnosc i sie zastanowic
    > http://www.chip.pl/ranking/podzespoly-pc/procesory/@
    @compare_products?sid=1348&compareproducts%3Alist=53
    963&compareproducts%3Alist=53964

    Warto również nie być totalnym ignorantem, mieć odrobinę szacunku do
    innych i zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzie
    https://addons.mozilla.org/pl/thunderbird/language-t
    ools/
    bo aż oczy wypala...

    --
    Pozdrowienia,
    divek

  • 8. Data: 2011-08-14 16:11:36
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "divek" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >

    > Warto również nie być totalnym ignorantem, mieć odrobinę szacunku do
    > innych i zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzie

    A po co mu jak i tak nie zrozumie zasad, o które tu chodzi.

    Takich inteligentów w dzisiejszych czasach jest co raz więcej- niestety. Luz w
    szkołach , zaświadczenia o dysleksji itp załatwią cały problem.

    No chyba , że jego wiek to jakieś 10-11 lat .......... na coś ok. tego pokazuje jego
    ton wypowiedzi w poście.

    pozdr.

  • 9. Data: 2011-08-14 16:23:25
    Od: tmark <t...@p...onet.pl>

    On 2011-08-14 18:11, ggs wrote:
    > Takich inteligentów w dzisiejszych czasach jest co raz więcej- niestety. Luz w
    szkołach , zaświadczenia o dysleksji itp załatwią cały problem.

    Ale netykieta się nie zmieniła. Taki OT jak wytykanie komuś błędów w
    pisowni świadczy właściwie o tym, że nie ma się nic do powiedzenia. O
    kulturze nie wspominając.

    Pozdrawiam,
    T.

  • 10. Data: 2011-08-14 17:05:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 18:23:25 +0200, tmark napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale netykieta się nie zmieniła. Taki OT jak wytykanie komuś błędów w
    > pisowni świadczy właściwie o tym, że nie ma się nic do powiedzenia. O

    A to już zależy trochę od tego, czy wysyłanie postów, gdzie co drugie słowo
    jest napisane z błędem, można uznać za kulturę.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."