  • 1. Data: 2011-01-14 21:26:04
    Temat: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Chcę kupić w USA laptopa ASUS: A72F-X1 za $820 brutto ($750+9%tax)
    i wsadzić koledze do walizki aby przywiózł mi do Krakowa (wysyłka friko).
    http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/
    item-details.asp?EdpNo=6460799&csid=ITD&body=MAIN#ex
    change_info

    Ten komputer ma pełnić funkcję desktopa, duży ekran 17,3" 1600x900
    z podświetleniem LED, procek Intela i3-370M, 4G ramu DDR3 1066
    (8G max), Blue-ray DVD, W7 Home Prem 64b, 320G 5400 rpm HDD,
    web-kamerka. 2 lata gwarancji, 1 rok ubezpieczenie od "przypadków"...

    Czy kupię coś podobnego (niekoniecznie ASUS) za cenę 820 dolarów brutto
    w Krakowie? Jakoś w moich oczach ASUS ma dobrą reputację, z tego co
    pamiętam zawsze do pecetów ich płyty główne były najlepsze i najbardziej
    niezawodne - ale jeśli polecicie coś równie niezawodnego z innej stajni
    za podobną kasę to nie będę się wygłupiał w kupowanie amerykańskiego...

  • 2. Data: 2011-01-14 21:51:31
    Temat: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > 1. Chcę kupić w USA laptopa 2. Ten komputer ma pełnić funkcję desktopa.

    Nieźle moda zakręciła ci w głowie.

  • 3. Data: 2011-01-14 22:09:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MC" <m...@g...pl> wrote in message news:igqgh4$qok$1@node1.news.atman.pl...

    > Nieźle moda zakręciła ci w głowie.

    Moda? O co Ci chodzi?

  • 4. Data: 2011-01-14 22:09:44
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Pszemol wrote:

    > Chcę kupić w USA laptopa ASUS: A72F-X1 za $820 brutto ($750+9%tax)
    > Czy kupię coś podobnego (niekoniecznie ASUS) za cenę 820 dolarów
    > brutto w Krakowie?

    http://www.ceneo.pl/Laptopy;0112-0;017P0-249329P1-24
    9395-249396P2-249665P3-249804-249807P4-249721-249722
    -249723P5-249759-249762-249764P8-250108.htm

    --
    Wojtek

  • 5. Data: 2011-01-14 22:43:30
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 14.01.2011 22:26, Pszemol pisze:
    > Ten komputer ma pełnić funkcję desktopa, duży ekran 17,3" 1600x900

    Niezmiennie twierdzę, że kupowanie komputera przenośnego do
    roli stacjonarnego jest równie sensowne i wygodne jak kupo-
    wanie samochodu dostawczego do dojeżdżania do pracy w centrum
    miasta.

    > Czy kupię coś podobnego (niekoniecznie ASUS) za cenę 820 dolarów brutto
    > w Krakowie? Jakoś w moich oczach ASUS ma dobrą reputację, z tego co

    Poczytaj sobie obok o kłopotach mojego znajomego z ich ser-
    wisem.

    > pamiętam zawsze do pecetów ich płyty główne były najlepsze i najbardziej

    Ostatnią naprawdę dobrą płytą ASUSa był model P55T2P4 i było
    to chyba z dziesięć lat temu. Już seria P3B dawała dużo do
    życzenia, a obecnie są to płyty jak wszystkie inne.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 6. Data: 2011-01-14 22:43:30
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > "MC" <m...@g...pl> wrote in message

    > Moda? O co Ci chodzi?

    No cóż, desktop i laptop służą do czegoś innego. Wiadomo, że moda nie
    kieruje się tylko przesłankami racjonalnymi. To samo dotyczy twojej decyzji.

  • 8. Data: 2011-01-14 23:29:24
    Temat: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup [OT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 15:26:04 -0600, Pszemol napisał(a):

    (ciach...)
> [...]
    > jeśli polecicie coś równie niezawodnego z innej stajni za podobną kasę to
    > nie będę się wygłupiał w kupowanie amerykańskiego...

    Tak offtopicznie się podepnę. :)

    Długi czas też tak myślałem o płytach głównych. Do momentu, kiedy mnie mało
    szlag nie trafił przy uruchamianiu konfiguracji z Core 2 Duo E8400 na Asusie
    Striker Extreme... Późniejszych "kilka" jazd znajomych z P5K-C czy P5K
    Deluxe wyleczyło mnie na jakiś czas z płyt Asusa. Jak tylko mam na to wpływ
    - biorę DFI.

    Nie zmienia to faktu, że A7V133 czy A7N8X wspominam z prawdziwym
    rozrzewnieniem. :)

    [ Nie jestem mądrzejszy ani lepszy, mogę być inny. ]
    [ (Piotr 'Orlinos' Kozłowski, pl.pregierz) ]

  • 7. Data: 2011-01-14 23:29:24
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 23:43:30 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

    (ciach...)
    > Ostatnią naprawdę dobrą płytą ASUSa był model P55T2P4 i było
    > to chyba z dziesięć lat temu. Już seria P3B dawała dużo do
    > życzenia, a obecnie są to płyty jak wszystkie inne.

    Nie porównuj ich z moją wspaniałą DFI LanParty DK P45-T2RS, bo Cię kopnę.
    :DDDD

    [ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomocą ]
    [ chińskich znaków. (JoeMonster.org) ]

  • 9. Data: 2011-01-15 01:42:39
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 1/14/2011 11:43 PM, Radosław Sokół wrote:

    > Niezmiennie twierdzę, że kupowanie komputera przenośnego do
    > roli stacjonarnego jest równie sensowne i wygodne jak kupo-
    > wanie samochodu dostawczego do dojeżdżania do pracy w centrum
    > miasta.

    Znam przypadki, gdy to się sprawdza. Np. praca w zasadzie stacjonarna i
    biurowa, tyle, że często w delegacji. Wożenie ze sobą desktopa byłoby
    pomyłką. Duży laptop się sprawdza - po przyjeździe na miejsce jest
    rozkładany na biurku i tak sobie stoi tydzień czy dwa. Czasami ważna
    jest łatwość przewiezienia sprzętu, a już sama poręczność niezbyt.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 10. Data: 2011-01-15 01:44:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message

    > Niezmiennie twierdzę, że kupowanie komputera przenośnego do
    > roli stacjonarnego jest równie sensowne i wygodne jak kupo-
    > wanie samochodu dostawczego do dojeżdżania do pracy w centrum
    > miasta.

    Cóż Ty możesz "twierdzić" skoro to tylko jakieś kiepskie uogólnianie
    skoro nie znasz konkretnej sytuacji i tego kto, do czego będzie go używał.

    > Poczytaj sobie obok o kłopotach mojego znajomego z ich ser-
    > wisem.

    Tytuł wątku byłby bardziej pomocny niż "poczytaj sobie obok" :-)

    > Ostatnią naprawdę dobrą płytą ASUSa był model P55T2P4 i było
    > to chyba z dziesięć lat temu. Już seria P3B dawała dużo do
    > życzenia, a obecnie są to płyty jak wszystkie inne.

    Ja kupiłem dwie do dwu komputerów na przestrzeni ostatnich 3 lat
    i nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń, więc nie uogólniałbym.