  • 11. Data: 2014-07-04 01:10:01
    Temat: Re: Ocen sie
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Lewis" <"lewisa[tnij] wydumał(a) w news:lp41oo$3pk$1@node2.news.atman.pl :
    > No zgoda ale musi być dokładnie widać mordę w momencie popełniania
    > wykroczenia a nie minutę przed/po ;).

    Wystarczy "kontrola" policji, która "sledzi" takiego delikwenta LIVE :)
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 12. Data: 2014-07-04 08:58:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.07.2014 21:01, J.F. pisze:
> [...]
    > jak zdobyty wynik wygląda na tle innych kierowców oraz kto ze znajomych
    > na Facebooku osiąga najlepsze rezultaty.
    > Przed wyruszeniem w trasę uruchom aplikację, a wbudowany w telefon GPS
    > będzie rejestrował przejazd. System oceni Twój indywidualny styl jazdy
    > na podstawie tego, jak hamujesz, przyspieszasz, wchodzisz w zakręty.
    > Będziesz zdobywać punkty, odznaki i wyróżnienia. Po przejechaniu 100
    > kilometrów otrzymasz ocenę od 0 do 10, gdzie 10 oznacza, że jeździsz
    > bardzo bezpiecznie."
    >
    > Az mam ochote sie sprawdzic ... coz oni mogli wymyslec, zero mi sie

    7,4 wynik, ale aplikacja aby podać wynik wymaga podania danych wraz z
    telefonem, a regulaminie jest kilka ciekawych zapisów. Ja i tak jestem
    ich klientem więc moje dane i tak mają...

    --
    anacron
    aba/

  • 13. Data: 2014-07-04 20:50:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message
> [...]
    > sensie, że zaczyna być to pełnym monitoringiem. Narazie (teoria) te dane
    > nie są dostępne dla służb ale wystarczy jakaś cicha uchwała...:)

    A kto Ci każe Twoje konto FB użyć do takich eksperymentów?
    Zrób sobie konto specjalne do takich celów...

  • 14. Data: 2014-07-04 23:09:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-02 21:01, J.F. pisze:

    > To co, porownujemy sie ? :-)

    Postaram się nie zapomnieć włączyć na kolejny rajd ;)