  • 1. Data: 2014-07-02 21:01:03
    Temat: Ocen sie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.aviva.pl/direct/aplikacjamobilna?utm_sour
    ce=bazawlasna&utm_medium=mailing&utm_campaign=aplika
    cja%20mobilna&html_version=101

    "Pobierz darmową aplikację, a po zarejestrowaniu trasy otrzymasz
    informacje odnośnie Twojego indywidualnego stylu jazdy autem. Sprawdź,
    jak zdobyty wynik wygląda na tle innych kierowców oraz kto ze
    znajomych na Facebooku osiąga najlepsze rezultaty.
    Przed wyruszeniem w trasę uruchom aplikację, a wbudowany w telefon GPS
    będzie rejestrował przejazd. System oceni Twój indywidualny styl jazdy
    na podstawie tego, jak hamujesz, przyspieszasz, wchodzisz w zakręty.
    Będziesz zdobywać punkty, odznaki i wyróżnienia. Po przejechaniu 100
    kilometrów otrzymasz ocenę od 0 do 10, gdzie 10 oznacza, że jeździsz
    bardzo bezpiecznie."

    Az mam ochote sie sprawdzic ... coz oni mogli wymyslec, zero mi sie
    nalezy, zero :-)
    .... ale nie mam ochoty miec konta na pejsbuku :-)

    To co, porownujemy sie ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2014-07-02 21:20:24
    Temat: Re: Ocen sie
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-07-02 21:01, J.F. pisze:

    > To co, porownujemy sie ? :-)

    Uważaj, bo ONI porównają Twój wysłany ślad z bazą lokalnych ograniczeń
    prędkości i przy odnawianiu polisy OC/AC może okazać się, że zamiast
    kolejnej zniżki będzie spora zwyżka... ;-)

    T.

  • 3. Data: 2014-07-02 21:58:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" napisał
    >Uważaj, bo ONI porównają Twój wysłany ślad z bazą lokalnych
    >ograniczeń prędkości i przy odnawianiu polisy OC/AC może okazać się,
    >że zamiast
    >kolejnej zniżki będzie spora zwyżka... ;-)

    Sluszna uwaga.
    Ale i tak zamierzalem zachowac ostroznosc, bo to wiadomo kto sie po
    nagrania zglosi i bedzie komputer wyrywal ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-07-02 22:04:02
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Tomasz Finke wydumał(a) w news:lp1m1b$o21$1@news.dialog.net.pl :
    > Uważaj, bo ONI porównają Twój wysłany ślad z bazą lokalnych ograniczeń
    > prędkości i przy odnawianiu polisy OC/AC może okazać się, że zamiast
    > kolejnej zniżki będzie spora zwyżka... ;-)

    aaa jesli odmówi dalszej umowy to przekażą dane do policji :D
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2014-07-02 22:06:21
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    J.F. wydumał(a) w news:53b46451$0$2366$65785112@news.neostrada.pl :
    > Użytkownik "Tomasz Finke" napisał
    > Sluszna uwaga.
    > Ale i tak zamierzalem zachowac ostroznosc, bo to wiadomo kto sie po
    > nagrania zglosi i bedzie komputer wyrywal ? :-)

    Po co ma się zgłaszać do Ciebie po dane, skoro one bedą na serwerze
    operatora :)
    Ty co najwyzej dostaniesz pismo "końcowe" :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 6. Data: 2014-07-02 22:12:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichaelData(R)" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >operatora :)
    >Ty co najwyzej dostaniesz pismo "końcowe" :)

    Dokladnie to mialem na mysli :-)

    J.

  • 7. Data: 2014-07-02 23:33:24
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-02 22:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "MichaelData(R)" napisał w wiadomości grup
    > J.F. wydumał(a) w news:53b46451$0$2366$65785112@news.neostrada.pl :

    > Dokladnie to mialem na mysli :-)
    >
    > J.

    A kto udowodni że to właśnie on prowadził? :)

    Lewis

  • 8. Data: 2014-07-02 23:42:13
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Lewis" <"lewisa[tnij] wydumał(a) w news:lp1tr5$35t$1@node2.news.atman.pl :
    > A kto udowodni że to właśnie on prowadził? :)

    ...tracking GPS i mozliwy monitoring z kamer przemysłowych, skrzyzowaniach,
    stacjach paliw, fotoradarach [data/czas/GPS] sporo juz tego. Wiesz, skoro to
    twój telefon, Twój FB i Twoje konto to powiązać to w całość nie jest obecnie
    żadnym problemem:]Systemy się krystalizują...w sensie, że zaczyna być to
    pełnym monitoringiem. Narazie (teoria) te dane nie są dostępne dla służb ale
    wystarczy jakaś cicha uchwała...:)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 9. Data: 2014-07-03 18:52:39
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-02 23:42, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    > sensie, że zaczyna być to pełnym monitoringiem. Narazie (teoria) te dane
    > nie są dostępne dla służb ale wystarczy jakaś cicha uchwała...:)

    No zgoda ale musi być dokładnie widać mordę w momencie popełniania
    wykroczenia a nie minutę przed/po ;).

    Lewis

  • 10. Data: 2014-07-04 00:15:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 Jul 2014 23:33:24 +0200, Lewis napisał(a):

    > A kto udowodni że to właśnie on prowadził? :)

    Nagranie z kamery w telefonie :-)

    J.