  • Data: 2010-07-23 17:20:51
    Temat: Re: Oc samochodowe, raty i przedłożenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomekK" <s...@g...com>

    Ja tez, ale mozna sie pobawic w interpretacje

    > zreszta, to jest chyba jeden z powodow, dla ktorego zaklady
    > ubezpieczen w zdecydowanej wiekszosci kaza sobie placic za OC z
    > gory na caly rok.

    Watpie, dla nich moze byc lepiej jak sie klient obudzi z reka w
    nocniku, tzn z wypadkiem a bez polisy :-)

    Natomiast to jest dla obu stron korzystne, gdy nie trzeba placic
    drugi raz za przelew, rozliczac, ksiegowac, choc to teraz komputery
    same robia, monitu wysylac, karnych odsetek naliczac ...

    W zaleznosci jeszcze od stopy procentowej, zwyzki/rabatu - to sie
    moze jednej lub drugiej stronie oplacac. Teraz czasy takie ze
    ubezpieczycielowi platnosc w ratach sie raczej oplaca, choc to
    zalezy jak kalkuluje :-)

    J.