  • Data: 2014-04-01 12:22:07
    Temat: Re: Obywatelskie podpierdalanie
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31/03/14 16:11, anacron wrote:
    > W dniu 31.03.2014 15:59, fifak pisze:
    >> I co jest bat na wszystkich?
    >>
    >> http://www.tvn24.pl/scigaja-piratow-drogowych-dzieki
    -nagraniom-innych-kierowcow-odzew-spoleczny-jest-spo
    ry,413444,s.html

    > Szybko się skończy, bo po przesłaniu nagrania otrzymuje się wezwanie do
    > złożenia zeznań na Policji, a potem jeszcze wezwanie do sądu. Zapał
    > społeczeństwa szybko umrze po pierwszych próbach.

    Nie umrze. Kilka miesięcy temu jechałem w dzień z Bolkowa do Jeleniej
    Góry. Tam jest dłuższy odcinek serpentyn i oczywiście podwójna ciągła.
    Jeden kolega-debil postanowił wyprzedzić 6 aut jadących przed nim i po
    prostu dawał przeciwległym pasem. Ja na całą tą sytuację wyjechałem z
    zakrętu i efekt był taki, że wylądowałem na poboczu bo kolega-debil
    udawał pojazd uprzywilejowany. Następnego dnia kupiłem rejestrator. Mogę
    kilka razy odwiedzić policję jeśli to pozwoli ukarać takich debili.
    Gdybym jechał trochę szybciej to bym po prostu nie żył.