  • 1. Data: 2010-07-10 19:13:54
    Temat: Obwodnica Trójmiasta + Gdynia - Reda
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Hej.

    Czy to tak wygląda normalnie ?? tak jak dzisiaj ??
    Jechałem oczywiście w drugą stronę, z Chałup :) i nie żałowałem że
    pojechałem tam wczoraj około 13:30 :)

    Gdynia - Reda cały czas stały oba pasy, na Władysławowo korkowało się w
    Pucku pomiędzy światłami i przed pierwszym rondem ...

    Obwodnica Trójmiasta przed Gdynią ze 4-5km korka ...

    A1 na wjeździe na bramkach zakorkowane totalnie ...

    Tak zachodzę w głowę jak ludziom się chce w takich warunkach jeździć ??
    stać w tym skwarze w samochodach ... spalać paliwo ...

    Pozdrawiam !!

  • 2. Data: 2010-07-10 19:34:26
    Temat: Re: Obwodnica Trójmiasta + Gdynia - Reda
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Czarek Daniluk pisze:
> [...]
    >
    > Tak zachodzę w głowę jak ludziom się chce w takich warunkach jeździć ??
    > stać w tym skwarze w samochodach ... spalać paliwo ...

    Tak to wyglada w sezonie, szczegolnie jak droga alternatywna do Pucka
    jest w remoncie, przez co jest zamknieta.
    A pedalstwo z GDDKiA nie chce dac kasy na obwodnice polnocna, bo to
    droga lokalna... :/

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2010-07-10 20:18:31
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 19:13:54 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Tak zachodzę w głowę jak ludziom się chce w takich warunkach jeździć ??
    > stać w tym skwarze w samochodach ... spalać paliwo ...

    Ja im odradzałem dwa dni temu na p.m.s. jazdę w okolicach Trójmiasta, ale
    oni mają Automapę i wiedzą lepiej.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2010-07-10 21:13:45
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-07-10 20:18, Przemysław Bernat pisze:

    > Ja im odradzałem dwa dni temu na p.m.s. jazdę w okolicach Trójmiasta, ale
    > oni mają Automapę i wiedzą lepiej.

    W piątek około 18-19 nie było takiej tragedii - bo inaczej nie da się
    nazwać tego co się działo dzisiaj ...

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Wczoraj za to było tragicznie na końcu obwodnicy Elbląga i na wylocie z
    Gdańska na Elbląg ;)

  • 5. Data: 2010-07-12 00:13:52
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    > Tak to wyglada w sezonie, szczegolnie jak droga alternatywna do Pucka jest
    > w remoncie, przez co jest zamknieta.

    Da rade przejechac ;) dzis sprawdzone w obie strony tylko lepiej żeby nic
    nie jechało z przeciwka bo nie ma gdzie zawrócić.

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 6. Data: 2010-07-12 08:21:28
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    BM pisze:

    > Da rade przejechac ;) dzis sprawdzone w obie strony tylko lepiej żeby nic
    > nie jechało z przeciwka bo nie ma gdzie zawrócić.

    O to ciekawe, dobrze wiedziec :>

    --
    Karolek