  • 1. Data: 2012-06-25 18:11:44
    Temat: Obudowa uniwersalna
    Od: Wojciech Waga <n...@d...pl>

    Cześć,

    czy ktoś z Was może kojarzy sprzedawcę obudów uniwersalnych w kształcie
    loggera GPS z otwieranym miejscem na baterię li-ion?

    np.
    http://www.octapc.com.au/images/m1000.jpg
    lub
    http://tnij.com/gIy9x

    Przeszukałem katalog maszczyk.pl i nie znalazłem.

    pozdr.
    w.

  • 2. Data: 2012-06-25 21:09:19
    Temat: Re: Obudowa uniwersalna
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > czy ktoś z Was może kojarzy sprzedawcę obudów uniwersalnych w kształcie
    > loggera GPS z otwieranym miejscem na baterię li-ion?

    Baterie Li-ion sa w najrozniejszych ksztaltach i wielkosciach, wiec
    trudno zgadnac co masz na mysli, a na Twoim zdjeciu niewiele widac.

    > Przeszukałem katalog maszczyk.pl i nie znalazłem.

    Maszczyk, Kradex... well, no nie jest to szalowa jakosc.
    Ciekawe pudelka sprzedaje np. http://www.lcel.com.pl/obudowy_14.html
    Fajne i dobrej jakosci obudowy robi np. Pac-Tec, ja kupowalem w Elfie,
    ale jakas firma w RP chyba tez je sprzedaje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2012-06-25 21:55:33
    Od: Wojciech Waga <n...@d...pl>

    On 06/25/2012 09:09 PM, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Baterie Li-ion sa w najrozniejszych ksztaltach i wielkosciach, wiec
    > trudno zgadnac co masz na mysli, a na Twoim zdjeciu niewiele widac.

    Chodziło mi o płaską baterię jak w telefonach komórkowych, model w miarę
    dowolny, mogę się dostosować.

    > Ciekawe pudelka sprzedaje np. http://www.lcel.com.pl/obudowy_14.html
    > Fajne i dobrej jakosci obudowy robi np. Pac-Tec, ja kupowalem w Elfie,
    > ale jakas firma w RP chyba tez je sprzedaje.

    Dzięki za namiary.

    pozdr.
    w.

  • 4. Data: 2012-06-25 22:56:58
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Pawel \O'Pajak\ <o...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Fajne i dobrej jakosci obudowy robi np. Pac-Tec, ja kupowalem w Elfie,
    > ale jakas firma w RP chyba tez je sprzedaje.

    Ten LC z linku to jakaś firma krzak. Normalnie działająca firma ma ceny przy
    tym co sprzedają. Jak ja kocham takich sprzedawców. Macie obudowy. Jasne. To
    poproszę tą. Tej akurat nie mamy. Na drzewo niech spadają. Wolę z drewna
    wystrugać niż puszczać parę w gwizdek na jałowe dyskusje.

  • 5. Data: 2012-06-26 13:33:52
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > poproszę tą. Tej akurat nie mamy. Na drzewo niech spadają. Wolę z drewna
    > wystrugać niż puszczać parę w gwizdek na jałowe dyskusje.

    No tak bywa czasami.
    A mnie się jeszcze Bopla przypomina, ale to dawno było i nie wiem czy
    nadal działają. Pamiętam że było obficie, ale drogo.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2012-06-26 14:03:15
    Od: Wojciech Waga <a...@o...pl>

    On 26/06/12 13:33, Irek N. wrote:
    > No tak bywa czasami.
    > A mnie się jeszcze Bopla przypomina, ale to dawno było i nie wiem czy
    > nadal działają. Pamiętam że było obficie, ale drogo.

    Dzięki za odp.

    A ktoś z Was ma może jakieś oświadczenie z Alibaba.com ?

    pozdr.
    w.