  • Data: 2013-10-27 23:26:00
    Temat: Re: Obudowa sieciowa na dyski
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/10/2013 07:38, Marx wrote:

    > Zgadzam się że pecet ma wady w porównaniu do NASa. Ale póki co nie
    > znalazłem w normalnej cenie NASa który u mnie mógłby zastąpić PCta.
    > Choć dziś znalazłem iż Netgeary można przerobić na serwery linuxowe.
    > Dodając możliwość podpięcia dwóch dysków po USB 3 robi się z tego NAS 4
    > dyskowy a to już wygląda sensownie.
    > Tylko obawiam się o wydajność przy takiej konfiguracji.
    > http://natisbad.org/NAS2/index.html

    No cudów nie będzie. Ale...
    Niedawno po dyskusji na tej grupie kupiłem używany ReadyNAS Ultra2 (Atom
    D425) za ~560zł. Oryginalny soft Raidiator4 to Debian Etch - jest
    powiedzmy trochę "czerstwy", ale po wrzuceniu zmodyfikowanego Raidiator6
    z ReadyNAS 312 mamy nowy Debian Wheezy i to IMO wystarczy by "zastąpić PC".
    --