  • 1. Data: 2010-11-02 20:00:40
    Temat: Obudowa desktop - jaka?
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Jaka obudowe typu desktop byscie polecili? Na allegro jest tego garsc i
    trudno cos wybrac. Moze ktos zna/uzywa jakis ciekawy model.
    Format ATX, bez zasilacza i w cenie do 150 pln.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2010-11-02 20:41:21
    Temat: Re: Obudowa desktop - jaka?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-02 21:00, Użytkownik Norbert napisał:

    > Jaka obudowe typu desktop byscie polecili? Na allegro jest tego garsc i
    > trudno cos wybrac. Moze ktos zna/uzywa jakis ciekawy model.
    > Format ATX, bez zasilacza i w cenie do 150 pln.

    Najprostszą i najtańszą.
    Można wprawdzie kupić taką z własnym komputerem i wyświetlaczem
    pokazującym temperatury, obroty wentylatora i diabli wiedzą co jeszcze
    tyle że i tak po tygodniu przestaniesz na to zwracać uwagę.
    Dopasuj ją kolorystycznie do monitora i starczy.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-11-02 20:47:58
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-02 21:00, Norbert pisze:
    > Witam
    >
    > Jaka obudowe typu desktop byscie polecili? Na allegro jest tego garsc i
    > trudno cos wybrac. Moze ktos zna/uzywa jakis ciekawy model.
    > Format ATX, bez zasilacza i w cenie do 150 pln.
    Nie patrzałem jak cenowo to teraz stoi, ale sprytna jest Cooler Master
    360 (może być destopem, jak i zwykłym midi towerem). Mimo małego
    rozmiaru (na wysokość/szerokość w przypadku leżenia jak desktop) ma
    miejsce na pełną płytę ATX, i ma sensowne chłodzenie pomyślane.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2010-11-02 21:06:24
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-11-02 21:41, RadoslawF pisze:

    > Najprostszą i najtańszą.

    A takie rzeczy jak chlodzenie sie nie liczy? A grubosc blachy tez nie?

  • 5. Data: 2010-11-02 23:11:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-02 22:06, Użytkownik Grzegorz Prędki napisał:

    > A takie rzeczy jak chlodzenie sie nie liczy? A grubosc blachy tez nie?

    Grubość blach ma znaczenie w komputerze przenośnym, im grubsza tym
    cięższy zestaw. A jak chłodzenie będzie za mało wydajne to każda obudowa
    ma miejsce na dodatkowe wiatraki zwiększające częstotliwość wymiany
    powietrza. Będzie potrzeba to dokupi i przykręci.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-11-02 23:14:15
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 21:47:58 +0100, BartekK napisał(a):

> [...]
    > rozmiaru (na wysokość/szerokość w przypadku leżenia jak desktop) ma
    > miejsce na pełną płytę ATX, i ma sensowne chłodzenie pomyślane.

    Wyglada ciekawie, zasilacz standardowy tam pasuje bez klopotu?
    To chyba bedzie cos czego szukam, poczekam jeszcze na ewentualne inne
    propozycje.
    Dzieki.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 7. Data: 2010-11-02 23:15:29
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 00:11:02 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Grubość blach ma znaczenie w komputerze przenośnym, im grubsza tym

    Grubosc wplywa na halasliwosc, im mniejsza tym glosniej. Gruba blacha jest
    lepsza.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 8. Data: 2010-11-02 23:17:42
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-11-03 00:11, RadoslawF pisze:

> [...]
    > ma miejsce na dodatkowe wiatraki zwiększające częstotliwość wymiany
    > powietrza. Będzie potrzeba to dokupi i przykręci.

    Grubosc blach ma wplyw na halas a w kiepsko zaprojektowanej obudowie nie
    da sie zapewnic dobrego przeplywu powietrza nawet przy 10 wentylatorach.

  • 9. Data: 2010-11-03 00:02:11
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-03 00:14, Norbert pisze:

    > Wyglada ciekawie, zasilacz standardowy tam pasuje bez klopotu?
    > To chyba bedzie cos czego szukam, poczekam jeszcze na ewentualne inne
    > propozycje.
    > Dzieki.

    tak, pasuje zwykly atx

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2010-11-03 10:19:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-03 00:15, Użytkownik Norbert napisał:

    > Grubosc wplywa na halasliwosc, im mniejsza tym glosniej. Gruba blacha jest
    > lepsza.

    Są skuteczniejsze metody wyciszania kompa niż wkładanie w pancerną obudowę.
    A na rezonans wystarczy śrubki dobrze podokręcać. :-)