-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Obsługa tarcz hamulcowych
Date: Tue, 23 Mar 2010 09:47:07 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <h...@p...onet.pl>
References: <h...@p...onet.pl> <ho8cau$le2$1@mx1.internetia.pl>
<h...@p...onet.pl> <ho8eqv$cp$1@mx1.internetia.pl>
<h...@p...onet.pl> <ho8gid$7cd$1@mx1.internetia.pl>
<h...@p...onet.pl> <hoahqg$hio$1@news2.ipartners.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1269355628 19231 204.248.56.195 (23 Mar 2010 14:47:08 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 14:47:08 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <hoahqg$hio$1@news2.ipartners.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266641
[ ukryj nagłówki ]"Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
news:hoahqg$hio$1@news2.ipartners.pl...
> Pszemol pisze:
>
>> Być może zdejmowanie tarcz zajmuje jednak dłużej niż 10 minut?
>> A czas zaoszczędzony to więcej czasu na innych klientów?
>
> Po zdjęciu koła i odsunięciu zacisku, jak na filmie, aby zdjąć tarczę,
> należy ją... pociągnąć do siebie. Generalnie sama w tym momencie spada,
> przynajmniej u mnie :)
No co Ty... Jeszcze jest przecież uchwyt w którym siedzi zacisk...
Dwie śruby dosyć mocno dokręcone. W tym uchwycie są dwa
piny po których jeździ zacisk (jeśli jest taki właśnie ruchomy).
Do tego sama tarcza lubi być w hondach przykręcona małymi
śrubami do piasty. Śrubki te mają główki płaskie na śrubokręt
Philips (krzyżowy) więc jeśli jest o zardzewiałe to masz problem
a jak już ukręcisz jej łeb to masz dodatkowy problem :-)
> No, w poprzednim aucie były jeszcze dwie pomocnicze śrubki pozycjonujące,
> których odkręcenie trwało z pewnością krócej, niż te ~40 sekund które
> tokarka z filmu zużywa na skalibrowanie się do bicia piasty :)
No właśnie... odnośnie tego bicia piasty... czy nie daje to toczenie
na piaście właśnie przewagi nad toczeniem tarczy wyjętej z auta?
Te ułamki milimetra przy minimalnie zwichrowanej piaście zostaną
dotoczone na tarczy i hamulec nie będzie drżał pod nogą przy hamowaniu.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.03.10 09:53 Jakub Witkowski
- 24.03.10 09:56 Jakub Witkowski
- 24.03.10 14:17 Pszemol
- 24.03.10 15:28 DoQ
- 24.03.10 16:08 Pszemol
- 24.03.10 21:22 DoQ
- 24.03.10 21:47 Pszemol
- 24.03.10 23:26 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=