  • Data: 2016-11-18 18:01:39
    Temat: Re: Obsługa ekranu LCD na Raspberry Pi
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Sugerujesz że testowanie na szybszym sprzecie nie ma sensu? Sugerujesz
    > że należy pisać kod na embedded skoro ma pracować na embedded? Serio?
    > ---
    > Co z tego, że MB kosztuje kilka centów ?

    To z tego że oszczedzanie na Pi magabajtów i rysowanie za pomoca
    popsutych ręcznie wydziarganych biblitek w celu oszczędzania mitycznego
    ramu jest co najmniej komiczne.
    ---
    RPi wymięka w porównaniu z normalnym kompem.

    Jestem w stanie w 10 minut napisać
    *działającą* i dobrze wyglądającą aplikację okienkową w javie od zera na
    PC i przenieśc oraz uruchomić ją na Pi z minimalistycznym serwerem X bez
    żadnej rekompilacji, ot tak. To *wielka* rzecz.
    ---
    No ja rozumiem, w zasadzie nawet podzielam, ale nie dziwię się, że ktoś też
    może chcieć inaczej.

    ... jak rownież pisanie i tesotwanie na Pi zamiast na PC jest nie tylko
    komiczne ale równiez niebezpieczne bo uczy złych praktyk.
    ---
    Chyba złych teoryjek bo praktyka to właśnie to urządzenie, na którym prędzej
    czy później trzeba sprawdzić.