  • Data: 2016-11-18 21:32:54
    Temat: Re: Obsługa ekranu LCD na Raspberry Pi
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 listopada 2016 16:08:37 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    to ramu jest mało, strasznie mało...

    > A gdzie tu ktoś mówi coś o stawianiu polowy internetu?

    Inicjalnie Atlantis wspomniał maline. Załozyłem że ona nie jest "do niczego" tylko
    cos tam na niej juz działa.

    Urwanie jej 40MB jak wolnego ma 60 bedzie problematyczne.

    Nie twierdze ze sie nie da ale IMHO stawianie JVM aby obsłużyc GUI i zrobic proxy do
    tych akcji jest moim zdaniem overkillem ramowym.

    To inaczej. Możesz wskazać metode na taki gui który skompiluje i puszcze na malinie i
    ten gui zje mniej niż dajmy na to 10-20MB?

    Taki gui z paroma guzikami, polem z tekstem, jakimiś kontrolkami on/off?