  • Data: 2012-12-02 09:35:51
    Temat: Re: Obrona pracy inżynierskiej
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 02 Dec 2012 07:30:04 +0100, "Dariusz K.
    Ładziak"<d...@n...pl> wrote:
    > dni w tygodniu - i to dowolnie wybrane... Cholernie nie opłacało mi
    s=
    > ię
    > kończyć - a było to za późnego Jaruzela.

    A tak przy okazji. Jak uważacie kiedy była większa gęstość
    elektroników na 1000 mieszkańców (mam na myśli el-fachowców mogących
    naprawić prawie wszystko). Teraz czy wtedy?
    Dla rozważań pomińmy cechy współczesnych urządzeń (bardziej
    wymienialne niż naprawialne) w porównaniu z ówczesnymi (częściej
    wymienialne niż naprawialne).

    --
    Marek